پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

همایش معنوی اسرار حج در مشهد مقدس برگزار گردید.

  • 09 خرداد 1398
  • 23:50
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 358 بازدید
  • Article Rating
 همایش معنوی اسرار حج در مشهد مقدس برگزار گردید.
در آستانه تشرف زائران خانه خدا و در ماه ضیافت الهی، همایش معنوی اسرار حج طبق سنوات گذشته با حضور زایرین کاروانهای حج مشهد از پنج شنبه 9/3/98 الی دوشنبه 13/3/98 در عرصه میدان شهدای مشهدبرگزار میگردد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی همایش عظیم اسرار حج در رمضان  ۱٣٩٨ که به همت دفتر بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی در حال برگزاری است، با حضور پرشور و با شکوه زائران حج تمتع و مشتاقان زیارت مسجدالحرام و حرم شریف نبوی ،معنویتی خاص گرفته است.

 

در اولین شب این مراسم بعد از قرائت دعای افتتاح ، حجت الاسلام والمسلمین حاج جعفر طباطبایی و مسئول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری حجت الاسلام والمسلمین مظلومی در باب خودسازی و آمادگی زایرین برای حضور در کنگره عظیم حج و اسرار اعمال مختلف حج سخنرانی داشتند و ۴ شب آینده نیز موضوعات ادامه خواهد یافت تا زمینه کسب معرفت و آشنایی زائرین با اسرار حج فراهم گردد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمری نماینده بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی نیز به استقبال زائرین از این برنامه آموزشی در سنوات گذشته و تاثیرگذاری آن اشاره کرد و افزود در سالجاری نیز با استفاده از تجربیات سالهای قبل موضوعات و برنامه جلسات کارشناسی شده تا ان شاء الله زائرین با حضور در این مراسم بهره بیشتری را از آموزه های حج کسب نمایند.

 مدیر حج و زیارت خراسان رضوی نیز در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگاران از استقبال خوب زائرین از برنامه سلسله اسرار حج قدردانی نمود و افزود: کسب آمادگی معنوی برای سفر حج یکی از ملزومات اصلی است که بی شک در بهره مندی شایسته زائرین در مدت حضورشان در سرزمین وحی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

جواد شاد در بخش دیگری از سخنان خود از انجام کلیه مراحل لازم جهت اعزام زائرین طبق برنامه پیش بینی شده خبر داد و بیان داشت صدور ویزای الکترونیکی همانند حج سال قبل برای حج ٩٨ نیز در دستور کار قرار گرفته و مقدمات آن در حال انجام است و با عنایت خداوند در حج سالجاری بالغ بر ٩ هزار زائر خراسان رضوی به حج تمتع مشرف خواهند گردید که پروازها نیز از نیمه دوم تیرماه خواهد بود.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار