جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

بدرقه اولین زائرین کاروانهای ریلی عتبات استان در بامداد خردادماه ٩٨

بدرقه اولین زائرین کاروانهای ریلی عتبات استان در بامداد خردادماه ٩٨
مدیر حج و زیارت خراسان رضوی : به منظور ارائه خدمات شایسته به زائرین عتبات عالیات عراق و سفری مطمئن و راحت حرکت های ریلی عتبات از اول خردادماه سالجاری اجرایی گردید.

بدرقه اولین زائرین کاروانهای ریلی عتبات در بامداد خردادماه ٩٨

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی با عنایت به برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته ، به منظور ارائه خدمات شایسته به زائرین عتبات عالیات عراق و سفری مطمئن و راحت حرکت های ریلی عتبات از اول خردادماه سالجاری اجرایی گردید.

جواد شاد مدیر حج و زیارت استان در اینخصوص بیان کرد: طی تفاهم نامه حج و زیارت با راه آهن استان شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان بعنوان مجری طرح اقدام به برنامه ریزی و اعزام زائرین عتبات با قطار از مشهد به خرمشهر نموده است که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته سه کاروان با ظرفیت ۱٢۰ زائر از مشهد مقدس به سمت خرمشهر با قطار اعزام خواهند گردید.

 

با عنایت به اعزام اولین کاروان ها در بامداد چهارشنبه اول خردادماه مدیر حج و زیارت بهمراه همکاران حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و هیئت مدیره و کارکنان شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان در مراسمی زائرین را بدرقه نمودند.

 

لازم بذکر است سرپرست راه آهن خراسان رضوی و سایر نهادهای همکار نیز در مراسم مذکور حضور داشتند و بدرقه زائرین با اهداء گل و شیرینی در جمع مسئولان صورت پذیرفت و قطار حامل زائرین اولین کاروانهای ریلی عتبات ساعت 1:45 بامداد چهارشنبه ۱ خردادماه مشهد را به مقصد خرمشهر ترک  کرد.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار