ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه هماهنگی در خصوص معاینات کارگزاران حج برگزار گردید

  • 20 فروردین 1398
  • 10:36
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 254 بازدید
  • Article Rating
 جلسه هماهنگی در خصوص معاینات کارگزاران حج برگزار گردید

جلسه هماهنگی در خصوص معاینات کارگزاران حج برگزار گردید

با عنایت به دستورالعمل ابلاغی سازمان حج وزیارت مبنی بر انجام معاینات پزشکی برای کلیه کارگزاران اعزامی به حج، عمره و عتبات قبل از سفر ، جلسه مشترک حج و زیارت و هیئت پزشکی برای برنامه ریزی  لازم صبح امروز سه شنبه مورخ 20 فروردین ماه در محل حج و زیارت استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی آقای درگاهی معاون حج وزیارت استان در جلسه مذکوربه تشریح دستورالعمل ابلاغی اداره کل کارگزاران پرداخت و افزود تائید سلامت جسمی کلیه کارگزاران حج از بدو ورود و طول خدمت به منظورتکریم خادمین و زائرین است و امید است با انجام آزمایشات منظم  با همکاری هیئت پزشکی حج استان در راستای خدمت به سلامت جامعه زیارتی قدم موثری را برداریم و ضمن رعایت دستورالعمل سازمان برتکریم کارگزاران نیز تاکید خواهیم داشت.

آقای دکتر اکبری که به نمایندگی از هیئت پزشکی حج استان در جلسه حاضر بودند نیز در این خصوص اعلام آمادگی نمودند تا با بستر سازی مناسب و معرفی کلینیک های ویژه در شهر مشهد و شهرستان های استان خدمت رسانی به کارگزاران زیارتی را در سطح استان در خصوص انجام آزمایشات تعیین شده و تائید سلامت جسمی اجرایی نمایند.

لازم بذکر است بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان در سالجاری کلیه کارگزاران زیارتی اعزامی در سمت های مختلف میبایست تائید سلامت جسمی و معاینات قبل از سفر را به واحد کارگزاران تحویل نمایند.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار