دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

انعقاد قرارداد سفر ریلی زائرین عتبات در مسیر مشهد به خرمشهر و بالعکس

 انعقاد قرارداد سفر ریلی زائرین عتبات در مسیر مشهد به خرمشهر و بالعکس

در جلسه ای با حضور مدیرحج و زیارت ، مدیرکل امور فرهنگی زائرین استانداری، مشاور و نماینده وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور، مدیرکل برنامه ریزی و خدمات مسافری راه آهن ج.ا.ا، مدیرکل راه آهن خراسان و جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی، قرارداد فراهم شدن امکان سفر ریلی زائرین عتبات عالیات در مسیر مشهد به خرمشهر و بالعکس فی مابین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان حج و زیارت به امضا رسید.

 

مدیرکل راه آهن خراسان در این جلسه گفت: این قرارداد بین مدیرعامل شرکت خدمات زیارتی و مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی امضا و مبادله شد که بر اساس این توافق، از اوایل اردیبهشت سال جاری جابجایی زائرین عتبات عالیات در مسیر ریلی مشهد به خرمشهر و بالعکس با ظرفیت ۵۰ هزار زائر در سال صورت خواهد گرفت.

محمدهادی ضیایی مهر افزود: این ظرفیت به صورت هفته ای سه روز در مسیر مشهد به خرمشهر و سه روز هم در مسیر خرمشهر به مشهد تعریف وبرنامه ریزی شده است.

 

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی نیز در مصاحبه با صدا وسیما عنوان کرد با توجه به آسایش و آرامش سفر با قطار و طولانی بودن مسیر سفربا اتوبوس برای هم استانی های عزیز در جلسات متعددی که با هیئت مدیره شرکت مرکزی استان برگزار گردید، طرح بسته های سفر با قطار برنامه ریزی گردید که بحمد الله از اوایل اردیبهشت ماه ٩٨ این سفرها اجرایی خواهد گردید.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار