دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جمع آوری کمک های کارگزاران زیارتی به هموطنان سیل زده

  • 03 فروردین 1398
  • 08:09
  • ساير
  • 0 دیدگاه
  • 291 بازدید
  • Article Rating
جمع آوری کمک های کارگزاران زیارتی به هموطنان سیل زده

اعلام آمادگی مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی برای جمع آوری کمک های کارگزاران زیارتی استان به سیل زدگان با هماهنگی هلال احمر استان

جواد شاد در گفتگو با نماینده هلال احمر استان اعلام داشت با عنایت به تاکید ریاست محترم سازمان حج و زیارت و وظیفه انسانی در موضوع کمک رسانی به هموطنان عزیز سیل زده در استان های گلستان و مازندران ، مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی نیز آمادگی دارد تا کمک های نقدی و غیر نقدی کارگزاران محترم زیارتی استان را جمع آوری نموده و به دست هموطنان عزیزمان برساند.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی افزود : در این خصوص جامعه زیارتی استان که همواره در این اقدامات بصورت فعال مشارکت داشته اند میتوانند برای واریز وجوه نقدی با آقای قنبری به شماره تلفن 37279494 هماهنگ بفرمایید و برای اقلام غیر نقدی نیز چادر هلال احمر که در مقابل ساختمان حج و زیارت استان فعال است آماده دریافت اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده شامل :آب معدنی. پتو . کنسرو . پیک نیک . لباس . مواد غذایی و... خواهند بود.

 در این خصوص کارگزاران محترم شهرستان های استان نیز میتوانند با روابط عمومی حج و زیارت استان هماهنگی های لازم را بعمل آورند تا بتوانیم ان شاء الله اقلام مورد نیاز هموطنان عزیزمان را در اسرع تهیه و ارسال نمائیم.

روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی

 

راه‌های واریز کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان
1. شماره حساب 99999 نزد همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر
2. شماره کارت 5894631850259730
3. کد دستوری #112*780*

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار