شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه مدیران منتخب کاروانهای حج 98 با حضور مدیر حج و زیارت استان

  • 23 اسفند 1397
  • 10:01
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 451 بازدید
  • Article Rating
جلسه مدیران منتخب کاروانهای حج 98 با حضور مدیر حج و زیارت استان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی صبح امروز پنج شنبه23 اسفندماه جلسه مدیران منتخب کاروانهای حج 98 استان با حضور مدیر، معاون و مسئول حراست حج و زیارت خراسان رضوی در سالن کنفرانس حج و زیارت استان برگزار گردید.

 

پیرو جلسات متعدد مدیران منتخب با تولیدکنندگان چمدان و بازدید از کارگاه های تولیدی در استان و خارج استان طی روزهای گذشته جلسه امروز به منظور ارائه گزارش نهایی به مدیر حج و زیارت استان برگزار گردید که آسیب شناسی تولیدات مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیر حج و زیارت استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خداپسندانه و بدون چشم داشت مدیران منتخب حج استان در تهیه اقلام با کیفیت، بر تهیه چمدان مناسب برای حجاج استان طبق دستورالعمل های ابلاغی و تلاش برای کاهش هزینه ها و ارتقاء کیفیت اقلام مورد نظر تاکید نمود.

جواد شاد دراین جلسه بر اختیاری بودن خرید چمدان توسط زائرین تاکید کرد و افزود اطلاع رسانی و توجیه زائرین در مزایای استفاده از چمدان های یکسان و متحد الشکل با ابعاد استاندارد هواپیمایی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت از وظایف مدیران محترم کاروانها است و متعاقب آن زائرین مخیر خواهند بود به تعداد مورد نیاز چمدان سفارش دهند و یا با ابعاد تعیین شده نسبت به تهیه چمدان اقدام نمایند.

لازم بذکر است همه ساله مدیران منتخب کاروانها با مشورت نمایندگان زائرین در خصوص تهیه اقلام متحد الشکل مورد نیاز زائرین برنامه ریزی نموده و تلاش دارند با رعایت صرفه و صلاح زائرین بهترین اقلام را تهیه فرمایند

 

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار