جمعه 14 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

همایش مدیران و روحانیون اعزامی نوروز 98عتبات عالیات برگزار گردید

 همایش مدیران و روحانیون اعزامی نوروز 98عتبات عالیات برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی همایش مدیران و روحانیون اعزامی نوروز 98 عتبات عالیات صبح امروز دوشنبه 20 اسفندماه در محل سالن اجتماعات حج و زیارت استان برگزار گردید.

مدیرحج و زیارت خراسان رضوی هدف از برگزاری این جلسه را حساسیت های ویژه حرکت های نوروزی عتبات بیان نمود وضمن تشریح دستورالعمل ابلاغی سازمان حج و زیارت در این خصوص به سوالات حاضرین پاسخگویی داشت.

جواد شاد در ادامه بر تعامل مدیران و روحانیون در حوزه فرهنگی و اجرایی تاکید کرد و از مدیران کاروانها درخواست نمود هرگونه مشکل و آسیب در حوزه خدمت رسانی به زائرین را با همکاران ستاد های حج و زیارت در عراق پیگیری نمایند و بعد از سفر نیز در جهت صیانت از حقوق زائرین گزارش و آسیب شناسی سفر را به حج و زیارت استان تحویل نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین قاصری قائم مقام بعثه مقام معظم رهبری استان نیز در این جلسه بر تعامل حوزه فرهنگی و اجرایی و اهمیت برگزاری جلسات تعیین شده در زمانبندی مناسب و شرایط مطلوب تاکید نمود.

در بخش پایانی این جلسه نیز مسئول حراست حج وزیارت استان به بیان نکات مهم و ضروری سفر اشاره داشت ؛ محمد حسن جباری بر رعایت قوانین کشور میزبان و همکاری با نیروی های امنیتی در طول سفر تاکید و از مدیران خواست تا شرایط حاکم بر کشور عراق و دستوالعمل های سازمان را در جلسه قبل از سفر برای زائرین تشریح نمایند تا زائرین در طول سفر دچار مشکل نگردند.

لازم بذکر است سازمان حج و زیارت با عنایت به شرایط ویژه سفرهای نوروزی عتبات دستورالعمل های ویژه ای را در حوزه انتخاب مدیر ، روحانی و خدمات در دستور کار قرار داده است که جلسات توجیهی ویژه مدیران و روحانیون پروازهای 23 اسفند 97 الی 7 فروردین 98 نیز در همین راستا برگزار گردید.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار