جمعه 14 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدارمدیر حج وزیارت استان با عوامل آشپزخانه های اعزامی نوروز عتبات

دیدارمدیر حج وزیارت استان با عوامل آشپزخانه های اعزامی نوروز عتبات

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی صبح امروز یکشنبه 19 اسفندماه مدیران و عوامل آشپزخانه های مرکزی عتبات عالیات اعزامی نوروز 98 با مدیریت حج و زیارت استان دیدار نمودند.  

 

در اين ديدار صميمانه که ساعت 8 صبح در محل سالن کنفرانس حج و زيارت استان برگزار گرديد، مدير حج و زیارت استان خدمتگزاری به زائرین را مایه مباهات و افتخار دانست که  تلاش خادمین زائرین همواره در جهت ارائه بهترین خدمات مورد انتظار است. .

 

جواد شاد افزود: در سفر اخیر به عتبات در معیت ریاست محترم سازمان درگفتگو با زائرین از وضعیت غذای ارائه شده در برخی از هتل ها نارضایتی گزارش گردید که تاکید میگردد آشپزخانه های در اختیار عوامل اعزامی از خراسان رضوی تا کنون جزو بهترین ها بوده اند و توقع اینجانب نیز به عنوان خادم زائرین ارائه بهترین غذای با کیفیت توسط عوامل اعزامی از استان است ؛ لذا اعزام مدیران آشپزخانه ها در دوره های آتی بر اساس ارزیابی عملکرد و گزارش های واحدهای مختلف ستادی ازنحوه خدمت رسانی و رضایتمندی زائرین خواهد بود.

درادامه این جلسه آقای جباری مسئول حراست حج و زیارت استان نیز ضمن تاکید بر حساسیت های حرکت های نوروزی عتبات مطالب مهم و نکات حراستی را در موضوع آشپزخانه های مرکزی یادآورشدند  و به سوالات حاضرین پاسخگویی داشت.

 

لازم بذکر است در نوروز 98 مسئولیت طبخ غذای زائرین عتبات عالیات در آشپزخانه الجواد کاظمین و فدک نجف بر عهده مدیران اعزامی خراسان رضوی آقایان محمد حسن حکمی و کاظم مجیری خواهد بود.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار