یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

تجلیل بازنشستگان حج و زیارت خراسان رضوی بمناسبت دهه فجر

 تجلیل بازنشستگان حج و زیارت خراسان رضوی بمناسبت دهه فجر
به مناسبت دهه فجر طی  مراسمی از همکاران بازنشسته حج و زیارت خراسان رضوی در محل نمازخانه حج و زیارت استان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی، همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ظهر امروز یکشنبه 21 بهمن ماه 97 طی  مراسمی از همکاران بازنشسته حج و زیارت خراسان رضوی در محل نمازخانه حج و زیارت استان تجلیل بعمل آمد.

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی درجمع کارکنان حج و زیارت و نمازگزاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و یاران و شهدای عزیز، از خادمین مردم که در این 40 سال برای مردم شریف میهن اسلامی از دل و جان تلاش داشتند قدردانی کرد و همچنین از همکاران بازنشسته حج و زیارت استان به دليل زحمات بی دریغ در زمان فعالیت در طول خدمت تجلیل و قدردانی كرد و  بیان داشت : تکریم بازنشستگان از اولویت های سازمان حج و زیارت بوده و خواهد بود و بی شک تجربیات این عزیزان سرمایه ای بزرگ است که میباست مورد استفاده قرار گیرد.

جواد شاد در این مراسم یاد و خاطره همکاران فقید حاج حسین زارعی، حاج غلامرضا دانش ، حاج محمد علی صهبائی  و همکار شهید حاج محمد حکیمی راد را  نیز گرامی داشت و لوح تقدیر و هدیه ای معنوی  به رسم یاد بود به همکاران بازنشسته تقدیم کرد.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار