شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

پذیرایی از زائرین پیاده امام رضا(ع) توسط خادمین حج و زیارت استان

  • 18 آبان 1397
  • 13:44
  • ساير
  • 0 دیدگاه
  • 296 بازدید
  • Article Rating
پذیرایی از زائرین پیاده امام رضا(ع) توسط خادمین حج و زیارت استان

      با عنایت به  تصمیمات و برنامه ریزی صورت گرفته  جهت ارائه خدمات شایسته به زائرين پياده امام رضا (ع)، حج و زیارت استان همانند سنوات گذشته پذیرایی از حدود 10 هزار زائر را عهده دار گردید كه بر اساس تصمیمات متخذه در جلسه مشترک حج و زیارت با  جمعیت خدمتگزاران در تاریخ 8 مهرماه  سالجاری تعداد 31 محل اسکان به ظرفیت 10هزار نفر از سوی جمعیت خدمت گزاران زائرین پیاده امام رضا(ع) به حج و زیارت تخصیص داده شد .

 لازم بذکر است کلیه هزینه های مربوط به 3 وعده غذایی در 2 روز اسکان از سوی خیرین جامعه زیارتی استان تامین و سعی گردید با برنامه ریزی در تنوع غذایی و استفاده از تجربه مدیران آشپزخانه های مرکزی حج، عمره و عتبات بهترین غذا با کیفیت لازم و در خور شان زائرین پیاده طبخ و در محل هاي اسکان ايشان توزيع گردد.

 

در بخش امور فرهنگی نیز در هر محل اسکان یک نفر روحانی از سوی بعثه مقام معظم رهبری از لحظه ورود تا خروج زائرین بصورت فعال حضور داشته و با ارائه برنامه های مورد نیاز از قبیل برگزاری نماز جماعت، حلقه های معرفت ، جلسات ختم قرآن و صلوات ،آموزش احکام ، برگزاری مسابقات ، کلاسهای مشاوره و ... به این عزیزان ارائه خدمات داشته اند.

      لازم بذکر است بهره گیری از نیروی های پزشکی  نیز به منظور ارائه خدمات پزشکی به زائرین از دیگر برنامه هایی بود که طبق سنوات گذشته در محل های اسکان اجرایی گردید.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار