شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه خدمت رسانی به زائرین پیاده امام رضا (ع) در حج و زیارت برگزار گردید.

جلسه خدمت رسانی به زائرین پیاده امام رضا (ع) در حج و زیارت برگزار گردید.
جواد شاد: با همراهي کارگزاران عاشق خدمت امسال نیز آمادگی داریم تا از همه ظرفیت های موجود کارگزاران زیارتی استان بهره مند گردیم و در  موضوع پذیرائی و خدمت به 10 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) ورود داشته باشیم، 

روابط عمومي حج و زيارت خراسان رضوي:

 

 با عنايت به دعوت بعمل آمده از مسئولین اسکان ها و جامعه زیارتی استان، اولين جلسه هم اندیشی و هماهنگي برای خدمت در موضوع پذیرایی از زائرین پیاده امام رضا(ع) با حضور مدیریت حج و زيارت استان ظهر امروز سه شنبه اول آبانماه در محل سالن کنفرانس حج و زيارت  خراسان رضوي برگزار گرديد.

 

در اين جلسه  آقاي شاد ضمن قدردانی از کارگزاران و جامعه زیارتی استان که در سالهای گذشته نیز درحوزه خدمت به زائرین پیاده امام رضا(ع) نیز بصورت چشمگیر خدمت رسانی داشتند ، اشاره داشتند قدردان این توفیق و خدمت هستیم، که بی شک  لطف الهی است.

ايشان در سخنان خود اعلام داشتند با همراهي کارگزاران عاشق خدمت امسال نیز آمادگی داریم تا از همه ظرفیت های موجود کارگزاران زیارتی استان بهره مند گردیم و در  موضوع پذیرائی و خدمت به 10 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) ورود داشته باشیم، که بعثه مقام معظم رهبری نیز در حوزه فرهنگی یاریگر ما خواهند بود.

 

در ادامه اين نشست نیز حجت الاسلام والمسلمین دافعی نیز اعلام داشتند در سالجاری در هر محل اسکان یک روحانی از سوی کمیته فرهنگی خدمت به زائرین پیاده امام رضا(ع) از سوی بعثه مقام معظم رهبری از ابتدا تا انتهای سفر حضور خواهند داشت تا ضمن برگزاری نماز جماعت از سایر برنامه های فرهنگی و معنوی برنامه ریزی شده زائرین محترم بهره مند گردند.

 

در پايان اين جلسه نيز مسئول روابط عمومی حج و زیارت به سوالات حاضرین پاسخگویی داشت و حاضرین در بخش های قبول محل اسکان زائرین و سایر حوزه های مشارکتی آمادگی خود را اعلام داشتند.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار