پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

همزمان با هفته حج همایش عمومی زائرین نیشابور برگزار گردید.

همزمان با هفته حج همایش عمومی زائرین نیشابور برگزار گردید.
همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز هفته حج و دهه کرامت  همایش عمومی زائرین حج تمتع ٩٧ نیشابور با حضور معاون و مسئول حراست حج و زیارت استان برگزار گردید.

معاون حج و زیارت استان ضمن تبریک هفته حج و دهه کرامت در جمع زائرین کاروانهای حج تمتع 97 شهرستان نیشابور در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمت رسانی به حجاج در استان و کشور گزارشی را ارائه نمود .

رضا درگاهی در ادامه اشاره داشت که در سالجاری با توجه به نامگزاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی، مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی اقلام متحدالشکل مورد نیاز زائرین منجمله چمدان را به تولید کنندگان ایرانی واگذار نموده و در بخش تهیه سوغات ایرانی و جلوگیری از بازارگردی زائرین نیز اقداماتی منجمله ایجاد نمایشگاه های کلای ایرانی در استان و توافقات با تولیدکنندگان ایرانی به جهت تهیه  سوغات حجاج را از طریق سامانه اینترنتی داشته است .

وی افزود: همه مسئولین و خادمین حجاج در استان و کشور نهایت تلاش را برای برگزاری حجی آرام و عزتمندانه دارند و با عنایت خداوند حج سالجاری نیز همانند حج گذشته در کمال امنیت و ارائه خدمات شایسته اجرایی خواهد گردید.

در ادامه نیز زائرین محترم از سخنرانی مسئولین محترم در بخش های مختلف بهره بردند و مسئول حراست استان نیز در بخش امنیت نکات لازم را برای زائرین بیان داشتند.  

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار