یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

ديدار مديريت استان با مدير و عوامل ثابت آشپزخانه ابوتراب

ديدار مديريت استان با مدير و عوامل ثابت آشپزخانه ابوتراب

 

روابط عمومي حج و زيارت خراسان رضوي :

طي برنامه ريزي بعمل آمده آقاي جواد منصوری اطمینان مدير آشپزخانه ابوتراب کربلا اعزامی ماه مبارک رمضان سالجاری بهمراه عوامل گروه با مديريت حج و زيارت استان ديدار کردند.

در شروع اين ديدار صميمانه که ساعت 9 صبح امروز شنبه مورخ 5 خردادماه در محل سالن کنفرانس حج و زيارت استان برگزار گرديد، آقای منصوری گزارشی از میزان پخت و امار عوامل آشپزخانه ارائه نمود و مشکلاتی را در این رابطه مطرح داشت .

مدیر حج و زیارت استان ضمن پاسخگویی به برخی از موارد مطرح شده از جناب آقای درگاهی معاون حج و زیارت استان که در جلسه مذکور حضور داشتند درخواست کرد در این خصوص راهکارهای لازم را به مرکز ارائه نمایند.

جواد شاد در بخش دیگری از سخنان خود ، پوشیدن لباس خدمتگزاری به زائرین را مایه مباهات و افتخار دانست که این فرصت نصیب هر فرد نمیشود ،لذا باید تلاش نمود تا با بالا بردن معرفت در این مسیر به این مهم دست یافت و خدمت در آشپزخانه های مرکزی یکی ازبالاترین خدمت هاست که آثار مثبت آن در رضایت قلبی ، آرامش و عبادت زائر نمودار می گردد .

مدیر حج و زیارت استان استفاده بهینه از مواد مصرفی با کیفیت، دقت در پخت و عدم اسراف اقلام تدارکاتی را از اصول خدمت در آشپزخانه ها عنوان کرد که بی شک رضایت خداوند مشمول این خادمین خواهد بود. 

 

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار