یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

شروع به خدمت رضا درگاهی بعنوان معاون حج و زیارت خراسان رضوی

شروع به خدمت رضا درگاهی بعنوان معاون حج و زیارت خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی آقای رضا درگاهی بعد از 4 سال خدمت در سمت مدیریت حج و زیارت استان گلستان بار دیگر توفیق خدمت در جوار بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را پیدا کرد و بصورت رسمی صبح شنبه پنجم خردادماه بعنوان معاون حج و زیارت استان مشغول به خدمت شد.

رضا درگاهی که سالهای قبل نیز در سمت معاون حج و زیارت خراسان رضوی خدمت داشت ؛ این بار نیز با کوله باری از تجربه به استان خود بازگشت تا به زائرین سرزمین خورشید خدمت رسانی داشته باشد.

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی که صبح امروز باتفاق رضا درگاهی از واحدهای مختلف بازدید نمود؛ از حضور آقای درگاهی در حج و زیارت استان ابراز خرسندی نمود و برای ایشان توفیق خدمت رسانی بیشتر را از درگاه احدیت خواستار شد.

رضا درگاهی معاون حج و زیارت خراسان رضوی نیز از حضور در جمع همکاران سابق خود در استان ابراز خوشحالی نمود و عنوان کرد سمت ها در خدمت رسانی مهم نیست و آنچه باید برای ما مهم باشد خدمت بهتر و صیانت از حقوق زائرین و کارگزاران است که الحمدالله در خراسان رضوی بعنوان یک اصل همواره در دستور کار بوده است و شخصا بارها شاهد دفاع مدیر محترم استان در مرکز در این رابطه بوده ام؛ لذا منبعد نیز ان شاء الله با تلاش همکاران در جهت ارتقاء این مهم تحت نظر مدیر محترم استان برنامه ریزی خواهیم داشت.    

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار