شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نماينده بعثهِ از مصدومين در مدينه عيادت كرد

نماينده بعثهِ از مصدومين در مدينه عيادت كرد

نماينده بعثهِ مقام معظم رهبري در مدينه منوره از حادثه ديدگان فرود اضطراري هواپيماي زائران ايراني كه از مشهد مقدس عازم مدينه منوره بودند و به دليل بازنشدن چرخ‌هاي هواپيما مجبور به يك ساعت و نيم پرواز در هواي مدينه و سپس فرود اضطراري شده بودند، در بيمارستان عيادت كرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج در مدينه منوره، در حادثه صبح امروز هواپيماي حامل زائرين ايراني اعزامي از مشهد مقدس چند تن از مصدومين به بيمارستان ملك فهد مدينه منتقل شدند.

صبح امروز حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره به همراه چند تن از اعضاي بعثه از حادثه ديدگان فرود اضطراري هواپيماي زائران ايراني كه از مشهد مقدس عازم مدينه منوره بودند و به دليل بازنشدن چرخ‌هاي هواپيما مجبور به يك ساعت و نيم پرواز در هواي مدينه و سپس فرود اضطراري شده بودند، در بيمارستان عيادت كردند.

وي از هيئت پزشكي و ستاد عمليات عمره كه با تلاش و پيگري، مصدومين را به بيمارستان منتقل كرد واقدامات لازم را انجام داده اند تشكر و بر لزوم رسيدگي كامل و سريع تاكيد كرد.

حجت الاسلام نجفي روحاني ضمن دلجويي از اين زائران، اظهار داشت: به لطف الهي و عنايات پيامبر اكرم حال زائران خوب است.

گفتني است، ناصر خدرنژاد معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزيارت گفت: امروز پرواز مشهد به مدينه عمره گزاران ايراني به دليل نقص فني در فرودگاه مدينه مجبور به فرود اضطراري شد كه در هنگام فرود چرخ‌هاي هواپيما باز نشد و يكي از چرخ‌هاي هواپيما آتش گرفت.

وي ادامه داد: مسافران در هنگام استفاده از سرسره براي پياده شدن به دليل عجله و سرعت بالاي تخليه مسافران دچار سانحه شدند كه ?? نفر به صورت سرپايي مداوا شدند و تنها يك نفر در بيمارستان ملك فهد مدينه بستري است.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزيارت اظهار داشت: از تعداد مجروحان تنها ? نفر به بيمارستان منتقل شده بودند كه تمام آنها به جز خانم «حوريه خامنه» از بيمارستان مرخص شده‌اند

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار