یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه آسیب شناسی عتبات در حج و زیارت استان برگزار گردید

 جلسه آسیب شناسی عتبات در حج و زیارت استان برگزار گردید

جلسه آسیب شناسی عتبات در حج و زیارت استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی اولین جلسه هم اندیشی عتبات عالیات در سال جدید صبح امروز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه به منظور آسیب شناسی، انتقال تجارب ، بروزرسانی اطلاعات و تبیین سیاست های اتخاذ شده، با حضور مدیران کاروانهای عتبات اعزامی نوروز 97 در محل سالن اجتماعت حج و زیارت استان برگزار گردید.

مدیر حج وزیارت خراسان رضوی در این جلسه بر ضرورت برنامه ریزی مطلوب برای تشرف زائرین به عتبات عالیات تأکید داشت و به پیش بینی بسته های مختلف سفری در حوزه عتبات و لزوم  ارزیابی آن به منظور انتخاب بهترین نوع خدمات و کسب رضایتمندی زائرین اشاره نمود.

جواد شاد عنوان کرد هدف از تشکیل این قبیل جلسات آسیب شناسی و ارائه پیشنهادات قابل اجرا از سوی مدیران اعزامی است تا ان شاء الله شرایط خدمات رسانی بهتر به زائرین مهیا گردد و در این رابطه تاکید گردید تا مدیران اعزام گزارش سفر خود را پس از بازگشت با ذکر موارد و پیشنهاد راهکارها به حج و زیارت و شرکت مرکزی استان تحویل فرمایند.

در ادامه این جلسه برخی از مدیران نقطه نظرات خود را بیان نمودند و به پرسش های حاضرین نیز پاسخ لازم ارائه گردید.

لازم بذکر است این جلسه با حضور مدیران اعزامی 25 اسفندماه 96 لغایت 10 فروردین 97 که محدوده پروازهای نوروزی است در محل سالن جلسات حج و زیارت استان برگزار گردید و مقرر گردید به منظور رصد مشکلات موجود و رفع آن و ارتقاء خدمات این قبیل جلسات بصورت ماهانه در طول سال با حضور مدیران اعزامی به عتبات برگزار گردد.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار