جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

اطلاعیه مهم در خصوص کلاسهای آموزشی بهمن و اسفند96

 اطلاعیه مهم در خصوص کلاسهای آموزشی بهمن و اسفند96

قابل توجه کارگزاران محترم زیارتی (عتبات و حج تمتع سال 97)

ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، پیرو اطلاع رسانی قبلی و براساس تقویم آموزشی بهمن و اسفندسال 1396 مندرج در سامانه جامع آموزش (edu.haj.ir) کارگزاران محترم جهت ثبت نام در دروس آموزشی ارائه شده طبق جدول پیوست لازم است از روز یکشنبه 15 بهمن ماه 96 لغایت یکشنبه 22 بهمن ماه 96 با توجه به شرایط اعلام شده جهت ثبت نام در وقت اداری به مرکز آموزش واقع در مشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)،بلوار شاهد، بین شاهد 7 و 9 مراجعه و یا فرم پیوست را تکمیل و به شماره 36641575 فاکس نمایند.

شایان ذکر است کلاسها در تمام ایام هفته بعد از ظهرها از ساعت15:00 الی 20:30 در مرکز آموزش برگزار میگردد و شروع کلاسها از روز دوشنبه 23 بهمن ماه 96 خواهد بود.

کارگزاران گرامی برای اطلاع از کسری دروس آموزشی خود لازم است با مراجعه به سایت اینترنتی سامانه جامع آموزش (edu.haj.ir) به روش زیر اقدام نمایند:

  1. ورود به سیستم با نام کاربری و رمز عبور و حاصل جمع دو عدد خواسته شده.
  2. سربرگ سیستم آموزش ç سوابق آموزشی کارگزار.
  3. در قسمت سوابق آموزش کارگزار با ورود به لیست دوره ها و انتخاب سمت اعزامی ç جدول درسهای دوره مربوطه و نمرات مشاهده میگردد.

در صورتیکه نمرات درسی جدول مربوطه کامل باشد، اعزام در آن سمت از نظر آموزش بلامانع و در صورت داشتن استعلام در سیستم، توسط اداره آموزش و مطالعات سازمان در تهران تأیید میگردد. بنابراین در صورتیکه کارگزاران محترم درس یا دروسی را با توجه به سمت اعزامی نگذرانده باشند، در سیستم برای آنان صفر در نظر گرفته شده، شایسته است با توجه به اعلام برگزاری دروس در جدول، فرم پیوست را جهت ثبت نام و حضور در کلاس تکمیل و ارسال نمایند.

تلفن های مرکز آموزش کارگزاران حج و زیارت خراسان رضوی : 36641576 36641574 

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار