مديرکل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان حج و
زيارت از راهاندازي سامانه پرسش و پاسخ در پايگاه اطلاع رساني اين سازمان خبر
داد.
حجت الاسلام و
المسلمين مهدي شهسواري گفت: يکي از دغدغه هاي اصلي سازمان حج و زيارت به عنوان
سازماني خدمترسان به حجاج و زائرين ، اطلاع رساني شفاف و کافي به مردم و مشتاقان
سفرهاي زيارتي و پاسخگويي به زوار است و روابط عمومي اين سازمان تلاش مينمايد تا
با تمام توان در راستاي تحقق اين مهم گام بردارد.
وي افزود: در
راستاي تکريم زائران و پاسخ به پرسشها و مشکلات اين عزيزان، سامانه پرسش و پاسخ
اين سازمان از روز سه شنبه 11 آذرماه سالجاري بصورت آزمايشي آغاز بکار کرده و
تاکنون بيش از دو هزار پرسش مطرح شده از سوي زائران و مراجعين به اين سامانه در
حوزه سفرهاي حج، عمره و عتبات پاسخ داده شده است.
حجت الاسلام
شهسواري اضافه کرد: اين سامانه با هدف خدمت رساني به زائراني که امکان دسترسي به
اينترنت و مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت را دارند، طراحي شده و
با بررسي و شناخت نيازهاي زائران در حال تکميل و بهبود است.
مديرکل روابط
عمومي سازمان حج و زيارت ادامه داد: همچنين روزانه تعداد بسيار زيادي از زائران و
مشتاقان سفرهاي زيارتي نيز با واحد اطلاع رساني اين سازمان تماس ميگيرند و بدين
طريق سؤالات و پرسشهاي آنان پاسخ داده ميشود و بدين طريق زائران بدون مراجعه
حضوري به سازمان پاسخ پرسشهاي خود را دريافت مي نمايند.
شايان ذکر است
زائران و مشتاقان سفرهاي زيارتي حج، عمره و عتبات مي توانند با مراجعه به بخش پرسش
و پاسخ پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت به آدرس www.hajnews.ir سوالات و پرسش هاي خود را مطرح نموده و در اسرع وقت
پاسخ خود را دريافت نمايند