ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات

تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره وضعیت اعزام زائر به عتبات عالیات توسط بخش های غیر مجاز تاکید کرد: راهکار برون رفت از این وضعیت، ایجاد تنوع در خدمات و تقویت بازاریابی است.

بنابر گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت حمید محمدی امروز در نشست مدیران استانی این سازمان در تهران با اعلام اینکه بخش قابل توجهی از زائران عتبات عالیات توسط افراد و گروههای غیر مجاز به عراق اعزام می شوند، گفت: برای تغییر این وضعیت باید طرح نوین عتبات و اعزام های استانی که از سال قبل اجرا  می شده ، با اصلاحات لازم و برطرف کردن  نقاط ضعف آن استمرار یابد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت افراد موسوم به آزادبر را مخل روند معمول اعزام زائر توصیف کرد و گفت: سازمان حج و زیارت طی دو سال اخیر بصورت گسترده آسیب ها و اشکالات این موضوع را پیگیری و بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که برای حل آن باید اعزامهای استانی همچنان با قوت ادامه یابد.

محمدی افزود: بر اساس وظیفه ای که نظام بر عهده سازمان حج و زیارت گذاشته، باید در این زمینه ورود کند و همه اجزاء از جمله دفتر نمایندگی در عراق، بازرسی، بیمه، مسئولان امنیتی و دیگر برای حل مشکل نقش لازم را ایفا نمایند.

رییس سازمان حج و زیارت با تاکید لزوم بر بهره گیری از تجارب گذشته در زمینه اجرای طرحهای مختلف گفت: برای موفقیت در کارها باید بر اساس شرایط روز عمل و بر همین مبنا نقص های موجود را برطرف کنیم.

بنابر این گزارش مدیران استانی سازمان حج و زیارت امروز(چهارشنبه) در تهران گرد آمدند تا ضمن بررسی شرایط و عملکرد استانها در زمینه اعزام زائر به عتبات، راههای ارائه خدمات بهتر و شیوه های بهینه جذب و اعزام زائر را به عتبات عالیات بررسی کنند.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار