جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

سرگردانی 400 زایر اعزامی از شرکت غیر مجاز نور الحسین مشهد در نجف

سرگردانی 400 زایر اعزامی از شرکت غیر مجاز نور الحسین مشهد در نجف
به گزارش تابناک رضوی،عباس خداشناس، روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت:علیرغم اطلاع رسانی های مکرر حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص کاروانهای غیر مجاز و عدم اعزام مشتاقان سفر به اعتاب مقدسه از طریق ایشان ؛ بار دیگر این اعتماد نابجا باعث بروز مشکل گردید.
خانواده های نگران زایرین شرکت نور الحسین مشهد امروز به حج وزیارت استان مراجعه  کردند، تا شاید بتوانند مشکل پیش آمده را حل  کنند.
 
 
شرکت نور الحسین که قبلا نیز با پیگیری حج و زیارت و همکاری شایسته اداره اماکن در چند نوبت پلمپ گردیده بود؛ این بار فعالیت خود را در مکان دیگری و در فضای مجازی ادامه داده و حدود 400 زایر را در هفته گذشته به عتبات اعزام داشته است که متاسفانه بلیط برگشت را برای ایشان دریافت نکرده و از روز شنبه زایرین را در هتل های نجف رها نموده است.
لازم به توضیح است مالکین هتل ها نیز بعلت عدم تسویه حساب ؛آسانسور هتل ها را قطع نموده و امروز نیز تهدید به قطع برق و اخراج ایشان از هتل داشته اند که مدیر کاروان مذکور نیز از محل متواری شده است.
وی افزود:موضوع سرگردانی زایرین شرکت غیر مجاز نور الحسین از طریق وزارت امور خارجه برای پیگیری به حج و زیارت خراسان رضوی ارجاع گردیده که در پی آن خانواده های نگران زایرین نیز به حج و زیارت مراجعه داشتند.
 خداشناس تصریح کرد: سجاد کرمی مدیر شرکت غیر مجاز نور الحسین که در مصاحبه با یکی از کانال های خبری خوشبختانه هویت خود را اعلام داشته خواست تا این موضوع را انکار کند که مصاحبه خانواده های زایرین و نحوه اخذ هزینه ها و بدقولی نامبرده دست وی را برای همه رو کرد.
وی گفت : جالب است هزینه دریافت روادید که به حساب کنسولگری عراق واریز داشته است را به حج و زیارت نسبت میدهد.
روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی افزود : یکی از تبلیغات فریبنده و دروغین این افراد قسطی بودن سفر است که در عمل با اخذ سود و حذف خدماتی از قبیل بیمه؛ امنیت و گاها ماجراهایی اینچنین ( رها کردن زایرین در هتل ونگرفتن بلیط برگشت ؛ عدم تسویه حساب با هتل و..) کاملا در عمل عکس قول و قرارهای ایشان است.
بدیهی است با پیگیری های شاکیان خصوصی پرونده نامبرده در مراجع قضایی استان دنبال خواهدشد.
 
 
 
 
عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار