یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

قدردانی از تلاش نهادهای مرتبط با صدور روادید عراق در استان

قدردانی از تلاش نهادهای مرتبط با صدور روادید عراق در استان
روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی:
 
مراسم قدردانی از  همکاری سرکنسول عراق در حوزه صدور روادید عراق اربعین سالجاری با حضور مدیریت حج و زیارت، رئیس نمایندگی امور خارجه شمال و شمال شرق کشور ، مسئولین نهادهای  مرتبط و همکار و اعضای شرکت مرکزی استان برگزار گردید.
در این جلسه مدیر حج و زیارت استان ضمن ابراز رضایتمندی از نحوه صدور روادید در سالجاری نسبت به سالهای گذشته و نظم و سرعت عمل در صدور روادید زائرین ، از تلاشهای بی دریغ سرکنسول عراق و همکاران ایشان ، پیگیری های های رئیس محترم نمایندگی امور خارجه ، نهادهای دولتی مرتبط و همکاری کارگزاران زیارتی بعنوان نمایندگان حج و زیارت در روند تسهیل سازی صدور روادید اربعین در استان قدردانی نمودند.
آقای شاد برگزاری این مجلس را بعنوان شکرانه این خدمت بزرگ از همه عزیزانی دانست که برای خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) تلاش نمودند و قطعاً، خیلی از افراد دیگری هم در این امر دخیل هستند که نمیتوان در این مجلس نام ایشان را ذکر نمود که از همین جا از همه این عزیزان قدردانی می نمایم.
مدیرحج و زیارت استان همزمانی این مراسم با اولین روز اعلام مشهد 2017 بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام را به فال نیک گرفتند و بیان داشتند قطعاً، با تلاش های همسو و ایجاد ساز و کار مناسب با پتانسیل موجود در شهر مقدس مشهد میتوان به رسیدن به ایده آل های مد نظر در همه زمینه های معنوی ، فرهنگی و... دست یابی پیدا و کرد و نامگذاری مشهد در سال 2017 بعنوان پایتحت فرهنگی جهان اسلام و برگزاری اجلاس ها، کنگره ها و ... میتواند در شناسدن این شهر به جهان اسلام تاثیر زیادی را داشته باشد، که یکی از آنها توجه به بعد زیارتی این شهر است که ان شاء الله بتوانیم در سایه این اقدامات به زائرین ، خصوصاً، شیعیان کشورهای اسلامی خدمات شایسته ای را داشته باشیم.
سرکنسول عراق نیز طی سخنانی از همکاری خوب مدیریت حج و زیارت استان و همکاران ایشان در شرکت مرکزی دفاتر زیارتی مشهد قدردانی نمودند و بیان داشتند قطعاً، اگر همکاری خوب و رابطه تنگاتنگ حج و زیارت و کنسولگری عراق و حمایت های امور خارجه نبود نمیتوانستیم به این مهم دستیابی داشته باشیم و تلاش خواهیم نمود در سایه این همدلی  و همکاری بتوانیم به زائرین ایرانی خدمت شایسته داشته باشیم و زیارت آسان زائرین عراقی به مشهد را نیز با ساز وکار مناسب از سوی وزارت امور خارجه و تجربیات حج وزیارت برنامه ریزی نمائیم.
آقای ارباب خالص مشاور وزیر و رئیس نمایندگی امورخارجه شمال و شمال شرق کشور نیز در سخنان خود از سرکنسول عراق و همکاری و همفکری مدیریت حج و زیارت استان در ساماندهی صدور روادید عراق قدردانی نمودند و همدلی و تلاش شبانه روزی صورت گرفته را نتیجه هدف مشترک و محبت به اهل بیت(ع) دانستند واز حضور مسئولین محترم نهادهای دولتی در این مراسم قدردانی نمودند.
عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار