یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نشست اعضاء هيئت مديره شرکت مرکزي با مديريت حج و زيارت استان

 نشست اعضاء هيئت مديره شرکت مرکزي با مديريت حج و زيارت استان

روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی:

 
 نشست اعضاء هيئت مديره جديد و قدیم شرکت مرکزي دفاتر زيارتي با مديريت حج و زيارت استان دوشنبه13 ديماه در محل سالن کنفرانس حج و زيارت خراسان رضوي برگزار گرديد. 
در ابتدای اين جلسه آقاي شاد در سخنان خود از زحمات هیئت مدیره قبلی تشکر و قدرداني نمودند و از اعضاء جديد نيز خواستند تا با همدلي و همفکري در جهت نيل به اهداف و سياست هاي  سازمان و شرکت مرکزي استان تلاش نمایند.
مدیر حج و زیارت استان از برگزاری آرام انتخابات هیئت مدیره شرکت مرکزی در فضای صمیمی و در خور شان جامعه زیارتی استان قدردانی داشتند و بیان داشتند پس از انتخاب هیئت مدیره جدید وظیفه همه کارگزاران زیارتی حمایت از نمایندگان منتخب خود است و اعضاء منتخب نیز می بایست با احساس دین و ارزش نهادن به رای مجمع، تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به ایشان و ارتقاء وضعیت دفاتر داشته باشند و با استفاده از سیستم های جدید مدیریت و تشکیل کارگروه های تخصصی و استفاده از پتانسیل موجود در بین کارگزاران زیارتی استان از حالت سنتی خارج شوند و با وفاق و همدلی برای این هدف مهم تلاش نمایند.
آقای شاد از هیئت مدیره جدید خواستند تا راههای کاهش هزینه سفر، ایجاد تنوع و تغییر در بسته های سفرهای استانی را با بهره گیری از پیشنهادات کارگزاران ؛در دستور کار خود قرار دهند و با ارائه گزارش اقدامات بصورت شفاف و دوره ای به کارگزاران از ایجاد شبهه جلوگیری نمایند و بازرس محترم شرکت مرکزی نیز با پاسخگویی لازم به کارگزاران و انتقال مشکلات احتمالی به هیئت مدیره بعنوان پل ارتباطی قوی عمل نمایند.
در ادامه این جلسه اعضاء محترم نیز به بیان پیشنهاداتی در خصوص امور مربوط به دفاتر زیارتی پرداختند که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار