یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان

  • 11 دی 1395
  • 13:55
  • ساير
  • 0 دیدگاه
  • 1487 بازدید
  • Article Rating
 برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان

برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان

روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی:
 
مجمع عمومی شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان پنجشنبه شب 9 دی ماه در محل هتل میثاق مشهد برگزار گردید.

این جلسه پس از به حدنصاب رسیدن اعضای شرکت با تلاوت قران کریم ،سرود جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز گردید.

در ابتدای این جلسه آقای شاد مدیریت حج و زیارت استان ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه از خداوند بصیرت و خدمت شایسته را در زیر لوای اسلام برای همه عزیزان درخواست نمودند و یاد و خاطره شهدای عزیز منا و پیشکسوتان حج و زیارت استان را نیز گرامی داشتند.
آقای شاد حج را منافع للناس بیان داشتند که یکی از از این منافع عزتی است که در سایه خدمت به زائرین به کارگزاران زیارتی اعطاء گردیده است  و شایسته است بر این نعمت شکر لازم را داشته باشیم و از آموزه های حج درس گرفته و دعا کنیم بار دیگر راه بسته حج باز گردد تا در کنار یکدیگر توفیق خدمت را داشته باشیم.
مدیر حج و زیارت استان با اشاره به انتخاب هیئت مدیره جدید شرکت مرکزی ،بر وفاق و همدلی تاکید نموده و ضمن احترام به همه نامزدها از کارگزاران خواستند تا بعد از انتخابات هیئت مدیره جدید همواره پشتیبان ایشان باشند و از زحمات همه عزیزانی که در دوره های قبلی نیز در هیئت مدیره شرکت مرکزی خدمت می نمودند قدردانی نمودند.
ایشان در ادامه سخنان خود خطاب به کارگزاران اعلام داشتند بنده هیچ نظری بر شخص خاصی ندارم و رای و نظر بنده رای و نظر مجمع است و همه این عزیزان به واسطه احساس تکلیفی که داشتند برای ما محترم هستند که از ایشان قدردانی می نمایم و وظیفه سازمانی بنده صیانت از حقوق زائرین است که همواره از جایگاه حقوقی سازمان دفاع خواهم نمود و قطعاً عدم رعایت این حقوق براساس قانون پاسخگویی خواهد شد و بنده نیز از همه کارگزاران درخواست دارم چنانچه انتقادی در امور داشتند به بنده اعلام دارند که با خوشحالی پذیرای آن بوده و از این عزیزان نیز قدردانی خواهم نمود.
مدیر حج و زیارت استان خطاب به حاضرین بیان داشت ، براستی با انتخاب هیئت مدیره تکلیف از شما ساقط نمیشود که هیئت مدیره را رها کنید و شایسته آن است که همواره پشتیبان ایشان بوده و نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را از ایشان دریغ نفرمائید و این انتخابات به تعبیر بنده یک تشریفات  است و همه شما در تصمیم گیری ها دخیل و سهیم هستید، لذا همه باید با فضای معنوی با همدلی برای رسیدن به هدف ارزشی  و معنوی زیارت تلاش نمائیم و عزیزانی که بعنوان هیئت مدیره نیز انتخاب می گردند نیز همه تلاش خود را برای ارتقاء امور و تقویت دفاتر زیارتی استان بکار گیرند.
آقای شاد در بخش دیگر سخنان خود نیز بیان داشتند بنده با انگیزه و نیروی کامل تلاش خواهم نمود تا بتوانم زمینه های معنوی، فرهنگی و بهره مندی اقتصادی را برای کارگزاران استان ایجاد نمایم و این منوط به مشارکت همه عزیزان و قدردانی از خدمات افراد خواهد بود و خوشبختانه سرپرست سازمان حج و زیارت نیز از نظرات کارشناسی استان در حوزه های مختلف منجمله حرکت های استانی استقبال نمودند که ان شاء الله با مشارکت همه جانبه کارگزاران زیارتی استان و حذف آسیب های موجود به این مهم دست یابیم.
و در ادامه جلسه پس ازاستماع گزارش رئیس هیئت مدیره و بازرس شرکت مرکزی؛ رای گیری از بین اعضای پیشنهادی صورت گرفت که در نتیجه شمارش آرا افراد ذیل حائز بالاترین تعداد رای ماخوذه گردیدند. وبدین هیئت مدیره شرکت مرکزی و بازرس به شرح ذیل انتخاب و معرفی گردیدند:

 اسامی هیات مدیره

(براساس تعداد آرای ماخوذه)

آقایان:

حمیدرضا ذاکری

عباس پارسایی

ابوالفضل آقایی کبیر

رضا رحیمی خوش

علیرضا آبشناسان

سیدهاشم رضوی

مهدی ناصری

آقایان عبدالعلی وریدی و سید مهدی مولوی پور  (به عنوان اعضای علی البدل)

بازرس  :

آقای حسین زعیمی
آقای عباسعلی قربانزاده بجستانی ( به عنوان علی البدل)
عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار