ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

در آستانه سالگرد فاجعه مناکاروان «بیت العتیق» به نیشابور رسید

در آستانه سالگرد فاجعه مناکاروان «بیت العتیق» به نیشابور رسید
روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی:
 
همزمان با سالروز فاجعه منا کاروان «بیت العتیق» به یاد و خاطره شهدای فاجعه منا دوشنبه مصادف با 15 شهریورماه جاری به شهرستان نیشابور رسید. 

 کاروان بیت العتیق در راستای برنامه های تعیین شده از سوی ستاد بزرگداشت بین المللی شهدای فاجعه منا به هفت شهر کشور  عزیمت دارد  که شروع آن از شهر مهاباد در روز دهم شهریورماه بوده است و طبق برنامه نیز به شهرهای لنگرود، قائمشهر، بندر ترکمن و گنبد کاووس سفر داشته و دوشنبه 15 شهریورماه نیز به شهرستان نیشابور وارد شدند.

همایش مذکور با حضور مسئولین استانی و شهر نیشابور در جمع خانواده های معزز شهدای منا برگزار گردید که طی این همایش حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه این شهرستان نیز سخنرانی در اینخصوص داشتند و  از دیگر برنامه های آن حضور اعضای کاروان  بیت العتیق در محل نمایشگاه، پخش فیلم های مستند، برنامه های مخصوص کودکان، روایت فاجعه منا از زبان شاهدان عینی، تجلیل از خانواده شهدا توسط مسئولین و اجرای برنامه توسط هنرمندان بود.

لازم بتوضیح است سرپرست حج و زیارت استان بهمراه هیئت همراه متشکل از کارکنان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و مدیران و کارگزاران شهرستان نیشابور نیز در این مراسم بزرگداشت حضور داشتند و در حاشیه این مراسم با امام جمعه محترم این شهرستان حجت  الاسلام و المسلمین یعقوبی نیز از نزدیک دیدار بعمل آوردند.
عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار