یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

احداث اولين آموزشگاه به نام مهاجر الي الله در سبزوار

احداث اولين آموزشگاه به نام مهاجر الي الله در سبزوار

روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی:

آموزشگاهی به یادبود  مهاجر الي الله شادروان حاج ابراهيم ميان آبادي در زميني به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و زیر بنای 900 متر مربع واقع در توحيد شهرسبزوار احداث خواهد شد.

 معاون حج و زیارت و نماینده بعثه مقام معظم رهبری استان و هیئت همراه  نیز روز سه شنبه 6 بهمن ماه در مراسم کلنگ زنی این آموزشگاه شرکت داشتند که حجت الاسلام والمسلمین دافعی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیز از دست رفته بیان داشتند به فرمایش امیر المومنین علی (ع): دست انسان پس از مرگ از دنیا کوتاه می گردد و عملش قطع می گردد مگر به سه طریق که عبارت است از صدقه جاریه -فرزند صالح و علمی که عام المنفعه باشد که در مورد مرحوم حاج ابراهیم میان آبادی این سه الحمدالله به واقعیت رسیده است .
آقای برادران فرماندار شهرستان سبزوار  نیز طی سخناني گفت:چه خوب است كه  نكو داشت این مهاجر الی الله  همراه با احداث مدرسه است كه به نوعي باقيات الصالحات براي آن جانباخته و خانواده او خواهد بود.

مدير آمورش و پرورش سبزوار نيز در این مراسم ضمن  تقدير از خانواده ميان آبادي اين اقدام آنان را سبب قدرداني خانواده هاي زيادي دانست كه به اين فضا نيازمند بودند.
بينش ادامه داد:  آموزش و پرورش قدردان اين حركت خير خواهانه كه باعث به ثمر رسيدن استعدادهاي دانش آموزان اين مرزو بوم است خواهد بود .

در پایان این مراسم نیز به جهت تقدیر و قدردانی از این اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم میان آبادی ،هدیه ای معنوی از طرف معاونت حج و زیارت استان به خانواده ایشان تقدیم گردید.
عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار