شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

حضور ریاست سازمان حج در مراسم چهلم مهاجران الی الله سبزوار و نیشابور

حضور ریاست سازمان حج در مراسم چهلم مهاجران الی الله سبزوار و نیشابور

روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی:

مهندس اوحدی باتفاق مدیریت حج و زیارت ، نماینده بعثه مقام معظم رهبری استان و نماینده استاندار خراسان رضوی صبح پنجشنبه 14 آبان ماه در مراسم بزرگداشت مهاجران الی الله  که از سوی فرمانداری شهرستان سبزوار برگزار گردیده بود شرکت کرد و بعد از دیدار با خانواده ایشان و استماع درخواست بازماندگان بر مزار شهدای این شهرستان حاضر شده و قرائت فاتحه داشت.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ادامه سفر نیز  مهندس اوحدی  در مجلس بزرگداشت حاجیان قربانی شهرستان نیشابور  که با از سوی  فرمانداری  این شهرستان برنامه ریزی و اطلاع رسانی گردیده بود شرکت نموده و بعد از ملاقات با خانواده داغدیده این عزیزان بر مزار شهدای این شهرستان نیز حاضر شدند .

در ادامه برنامه های حضور ریاست سازمان حج به استان خراسان رضوی  فردا وی در مراسم بزرگداشت مهاجران الی الله شهرستان مشهد نیز شرکت خواهد کرد و بعد از آن در رواق امام خمینی ( ره) حرم مطهر رضوی بعنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه مشهد سخنرانی خواهد کرد.

لازم بتوضیح است مراسم چهلمین روز عروج عارفانه جانباختگآن منا و همکار حج و زیارت استان خراسان رضوی شادروان محمد حکیمی راد فردا (جمعه) از ساعت 9 الی 10:30 در محل حسینیه نصرت مشهد برگزار خواهد گردید و حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی نیز بعنوان سخنران این مراسم خواهند بود.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار