جمعه 14 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مراسم چهلمین روز عروج مهاجران الی الله در استان برگزار می گردد

مراسم چهلمین روز عروج مهاجران الی الله در استان برگزار می گردد
 اطلاعیه
 
دراربعین جانکاه زائرین حرم امن الهی که در اثر سهل انگاری و عدم توجه مسئولین کشور میزبان رخ داد و ناباورانه جمع کثیری از میهمانان خداجو و عاشق را به کام مرگ فرستاد،تجلیل از این عزیزان جان باخته که احرام به تن در مسیر طرد شیطان اسیر ناجوانمردان و بی خردان شدند وظیفه انسانی و اسلامی ماست.
لذامردم خداجوی و عاشق را به شرکت در این مراسم شکوهمند دعوت نموده و اطمینان داریم حضورگرم هم استانی ها و همشهریان عزیز بیانیه محکمی در نفرین و نفرت از نابکارانی است که غاصبانه باعث جان باختن بیش از 7000 نفر از مسلمانان شدند.
فرصت را غنیمت شمرده ، برای بازماندگان صبر و اجر و برای عزیزان سفر کرده رحمت و مغفرت آرزومندیم.
 
 مراسم چهلمین روز عروج عارفانه مهاجران الی الله در شهر مقدس مشهد از سوی مدیریت حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری استان روز جمعه  15 آبانماه از ساعت 9  الی 10:30 صبح در محل حسینیه نصرت  با سخرانی حجت الاسلام  و المسلمین راشد یزدی برگزار خواهد گردید.
 
 
اشاره می شود به همین مناسبت سخنران قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه  مشهد نیز معاون محترم وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت جناب آقای مهندس اوحدی  خواهند بود.

 لازم بتوضیح است مراسم اربعین مهاجران الی الله صبح روز پنج شنبه 14 آبانماه از ساعت 9 الی 11 در شهرستان سبزوار درمحل حسینیه عطارها واقع در خیابان بیهق این شهرستان و بعد از ظهر نیز در شهرستان نیشابور از ساعت 14:30 الی 16:30 در محل سالن ورزشی توانیر واقع در خیابان سی متری طالقانی این شهرستان برگزار خواهد گردید .
 
 حضور کارگزاران محترم زیارتی استان و کلیه خادمین ضیوف الرحمن موجب تسلی خاطر  بازماندگان این عزیز خواهد بود.
 
روابط عمومی حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری خراسان رضوی
عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار