دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه مشترک حج و زیارت و شورای هیات مذهبی استان

جلسه مشترک حج و زیارت و شورای هیات مذهبی استان

 جلسه مشترک حج و زیارت و شورای هیات مذهبی استان

جلسه مشترک حج و زیارت و شورای هیات مذهبی استان سه شنبه 26 مردادماه در محل سالن کنفرانس حج و زیارت  بر گزار  گردید.
در ابتدای این دیدار آقای طباطبائی مسئول هیات مذهبی استان ضمن تبریک انتصاب آقای شاد بعنوان سرپرست حج و زیارت استان هدف از این نشست صمیمانه را ایجاد راهکارهای اعزام هیات مذهبی از طریق قانونی و شرایط مناسب به عتبات عالیات اعلام نمودند.
درادامه جلسه ، جناب حاج آقای شاد، سرپرست حج وزیارت خراسان رضوی نیزضمن خیر مقدم به ایشان و هیئت همراه ، بیان داشت همه تلاش حج و زیارت استان در برهه زمانی در پیش رو ایجاد تنوع در بسته های سفر برای اقشار مختلف و بالاترین خدمات همراه با کاهش هزینه ها است که در این خصوص با چند ارگان دولتی و نهادهای مردمی نیز به توافقاتی رسیده ایم که ان شاالله با لطف خدا بتوانیم این خدمت را به هیات مذهبی استان نیز داشته باشیم.
ایشان در ادامه از مسئول هیات مذهبی استان درخواست نمودند تا آمار دقیق متقاضیان و درخواست های مدنظر با توجه به نیازهای موجود به شرکت مرکزی استان اعلام نمایند تا اعضاء هیئت مدیره شرکت مرکزی استان نیز در جلسات کارشناسی راهکارهای لازم را در این خصوص ارائه و اجرایی نمایند.
در ادامه آقای رئیس هیئت مدیره شرکت مرکزی استان نیز عنوان داشت طرح نوین عتبات می تواند طرح بسیار خوبی باشد که لازم است بسته های مشخص برای آن تعریف گردد و عنایت به این موضوع نیز مهم است که ما از یک سطح ملی نمیتوانیم پائین تر باشیم و یکسری از هزینه های اصلی از قبیل بیمه ،بلیط و... هزینه های ثابت است و در فقط در موارد خاص همانند: طول سفر، اسکان و ... میتوان تنوع داشت و همچنین پیرو تصمیمات استانی ارائه تسهیلات سفر نیز جهت سهولت اعزام زائر به عتبات عالیات برنامه ریزی شده است که امیدواریم با حمایت های سرپرست حج و زیارت استان از این طرح بتوانیم همکاری خوبی با هیات مذهبی استان نیز داشته باشیم.
در خاتمه جلسه در مورد جزئیات این توافق بحث و گفتگو گردید و مقرر گردید در جلسه بعدی هیات مذهبی با شرکت مرکزی استان موارد بصورت قطعی جهت یک همکاری خوب و دو جانبه زیر نظر حج و زیارت استان اجرایی گردد.
عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار