دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اولين نشست مديران منتخب با مديريت حج وزيارت استان برگزار گرديد

  • 13 بهمن 1393
  • 07:31
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 671 بازدید
  • Article Rating
 اولين نشست مديران منتخب با مديريت حج وزيارت استان برگزار گرديد

 روابط عمومي حج و زيارت خراسان رضوي:

 اولين نشست مديران منتخب کاروانهاي حج 94 با مديريت حج و زيارت استان برگزار گرديد.
اين نشست يکشنبه 12 بهمن ماه از ساعت 19:30 الي 20:30 در محل سالن کنفرانس حج و زيارت استان صورت گرفت.

 جلسه با تلاوت قران کريم آغاز گرديد و در ابتدا آقاي انصاري به نمايندگي از شوراي مديران منتخب گزارشي از فعاليت هاي اين شورا را بيان داشتند و در ادامه نيز  مديريت حج و زيارت استان  در شروع سخنان خود   ضمن تبريک ايام ا... دهه فجر انقلاب اسلامي  ياد و خاطره امام راحل و شهدا را گرامي داشتند.


ايشان ضمن تقدير و تشکر از  تلاش شوراي مديران منتخب درسالهاي گذشته ، از مديران منتخب کاروانهاي حج 94 نيز خواستند تا با جديت و تلاش در جهت تهيه اقلام مورد نياز زائرين بر پايه کيفيت،صداقت و امانتداري اقدام نمايند.
آقاي مجردي از مديران منتخب خواستند تا براي تهيه اقلام متحدالشکل از تجربيات کليه مديران کاروانهاي حج بهره برده و  با در نظر گرفتن صرفه و صلاح زائرين بر تهيه اقلام زائران از نوع با کيفيت و مرغوب داخلي برنامه ريزي نمايند و اقدامات صورت گرفته نيز در مقاطع مختلف زماني به نحو احسن به اطلاع مديران و زائرين نيز برسد.

مديريت حج و زيارت استان  خطاب به مديران منتخب کاروانهاي حج اعلام  داشتند از آنجائيکه وجه  اخذ شده براي اقلام متحد الشکل فقط بايد براي زائرين هزينه شود ، لذا  برنامه ريزي تهيه لباس ، ساک، زيرانداز و...  مي بايست از هم اکنون صورت پذيرد تا با استفاده از فرصت زماني مناسب بهترين نوع آن براي زائرين انشاا... تهيه گردد.

در پايان اين نشست نيز مديران منتخب کاروان ، جلسه اختصاصي خود را برگزار کردند

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار