ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اولين جلسه توجيهي مديران کاروانهاي حج 94 برگزار گرديد

  • 04 بهمن 1393
  • 07:27
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 712 بازدید
  • Article Rating
  اولين جلسه توجيهي مديران کاروانهاي حج  94 برگزار گرديد

پيرو اطلاع رساني به مديران اعلام شده حج 94  اولين جلسه  با مديران کاروانها  و  بازرسين  واحد نظارت استان امروز  جمعه مورخ 93/11/3 ساعت9:30 الي 11 در محل سالن اجتماعات حج وزيارت خراسان رضوي برگزار گرديد.

اين جلسه با تلاوت قران  آغاز گرديدو در ابتدا حجت الاسلام قاصري به نمايندگي ازطرف بعثه مقام معظم رهبري توضيحات لازم  در رابطه با حج سالجاري  را بيان نمودند.

ايشان  از مديران کاروانها خواستند تا با پيگيري اهداف سازمان و بعثه ، در مسير تعالي زائرين گام موثر برداشته و اين عمل بزرگ و ثواب را در پرونده خود ثبت کنند. 
در ادامه اين جلسه نيز آقاي مهندس موسوي  به نمايندگي از طرف مديريت  حج و زيارت استان  که بدليل فوت عمويشان در تهران حضور داشتند و نتوانستند در اين جلسه شرکت نمايند ، توضيحات لازم را بهمراه دستورالعمل هاي مربوطه توضيح دادند.

ايشان بيان داشتند  36 کاروان تخصيصي به استان بهمراه مشخصات قيمتي و...در اطلاعيه روز شنبه 93/11/4 در روزنامه هاي قدس و خراسان  و سايت حج و زيارت استان منتشر خواهد گرديد و ثبت نام در كاروانها نيز از ساعت 9 صبح روز يكشنبه  93/11/5 با مراجعه به دفاتر زيارتي  اعلام شده  و  همچنين از طريق  اينترنت  انجام خواهد گرفت. در ادامه  تذکرات لازم را در بخش هاي مختلف اجرايي، ارزشيابي، فرايند انتخاب مديران سالجاري و... با توجه به دستورالعمل هاي ابلاغي از سوي سازمان براي مديران محترم بيان داشتند و به پرسش هاي ايشان نيز پاسخ دادند.

و درپايان اين جلسه انتخاب مديران منتخب  انجام گرفت .
نتايج انتخابات مديران منتخب به شرح ذيل مي باشد :

1- آقاي محسن انصاري - 35 راي

2- آقاي محمد اخوان- 34 راي

3- آقاي محمد گرايلي- 29 راي

4- آقاي امير شوشتري - 26 راي

5- آقاي  سعيد وارسته پور 23 راي

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار