ﺳﻪشنبه 25 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

همايش توجيهي آموزشي حج تمتع 92 منطقه 4 کشور

  • 30 مرداد 1392
  • 10:04
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 550 بازدید
  • Article Rating
همايش توجيهي آموزشي حج تمتع 92 منطقه 4 کشور

همايش توجيهي آموزشي دستورالعمل هاي حج  تمتع 92 با حضور کارشناسان  سازمان حج وزيارت براي منطقه 4 کشور شامل استانهاي خراسان رضوي ، شمالي ،جنوبي و  سيستان و بلوچستان  امروز شنبه 26/5/92  در محل تالار نور مشهد برگزار مي گردد.

اين همايش توجيهي آموزشي به منظور بالابردن سطح آگاهي عوامل حج92 در بخش هاي مختلف مسکن، قرباني،نقل ترددي،تغذيه و... همه ساله با توجه به  تغييرات شرايط در کشور ميزبان و دستورالعمل هاي ابلاغي سازمان برگزار مي گردد که کارشناسان سازمان در بخش هاي مذکور به بيان توضيحات لازم در اين خصوص پرداخته و به پرسش هاي عزيزان نيز پاسخگويي مي گردد.
همايش مذکور از ساعت 8:30 صبح امروز با تلاوت قران مجيد آغاز گرديد و در ابتدا جلسه آقاي مجردي بعنوان ميزبان به حاضرين در جلسه  خير مقدم عرض نموده و از مديران و معاونين کاروانها و مجموعه ها خواستند تا با بهره برداري از مسايل مطروحه توسط کارشناسان سازمان و تاکيد بر مسايل کليدي در امور اجرايي حج سالجاري در جهت خدمت بيشتر به زائرين گام بردارند.
درادامه اين همايش آقايان سرخوش،حسيني،ذوالفقاري،اشعريون،پناهي و نظافتي در بخش هاي نقل ترددي، مسکن، حراست،رايانه،مالي و طرح قرباني براي حاضرين سخنراني خواهند داشت.
لازم بتوضيح است آقايان شاد،نوفرستي و کيخا ،  مديران حج و زيارت خراسان شمالي، جنوبي و سيستان و بلوچستان در اين همايش حضور داشتند و در ادامه حضور خود در مشهد نيز در همايش بزرگ زائرين در سالن شهيد بهشتي مشهد که با حضور رياست سازمان از ساعت 17:30الي19:30 برگزار خواهد گرديد شرکت خواهند داشت.


                                                     روابط عمومي حج وزيارت خراسان رضوي

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار