جمعه 14 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با حجت الاسلام و المسلمین شجاع

دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با حجت الاسلام و المسلمین شجاع

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی ، ظهر امروز شنبه یکم اردیبهشت ماه رضا سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد استان با حجت الاسلام و المسلمین شجاع سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شجاع در سمت جدید با اشاره به مشارکت های قبلی کارگزاران و خادمین حوزه حج وزیارت در موضوعات امداد رسانی به نیازمندان،درخواست داشت این همکاری با نهاد حمایتی کمیته امداد به بیشترین حد مشارکت رونق یابد .

سلم آبادی اظهار کرد: در مجموع خدمات و فعالیت های کمیته امداد برای ارائه خدمات به نیازمندان با مشارکت خیران و حامیان در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری است که همراهی نهادهای دولتی در این موضوع بسیار موثر خواهد بود.حجت الاسلام و المسلمین شجاع سرپرست حج و زیارت استان نیز ضمن استقبال از طرح های حمایتی، آمادگی حج و زیارت استان را در موضوع اطلاع رسانی و تبیین رسالت نهاد کمیته امداد و مشارکت در جذب حداکثری کمک های مومنانه زائرین و کارگزاران اعلام داشتند.

لازم بذکر است کارگزاران و زائرین حج و زیارت استان همواره در مشارکت در پویش های مختلف با کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نهادهای حمایتی همکاری داشته اند.

 razavi.haj.ir

 پیام رسان های حج و زیارت خراسان رضوی بشرح ذیل می باشد:

🔹 سروش: 👇http://sapp.ir/hajrazavinews

🔹 گپ:      👇https://gap.im/hajrazavinews

🔹ایتا:       👇https://eitaa.com/hajrazavinews

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار