یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار اعضاء هیئت مدیره شرکت مرکزی با سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی

دیدار اعضاء هیئت مدیره شرکت مرکزی با سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی

دیدار اعضاء هیئت مدیره شرکت مرکزی با سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی

 به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی ظهر امروز دوشنبه 7 اسفندماه مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان با سرپرست حج و زیارت استان جناب حجت الاسلام و المسلمین شجاع دیدار و گفتگو داشتند.

در ابتدای این جلسه رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شجاع در سمت سرپرست حج و زیارت استان ، گزارشی از وضعیت کنونی شرکت مرکزی دفاتر زیارتی ، ساختار عملیاتی و مشکلات این حوزه را ارائه داشتند .

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان نیز در ادامه جلسه در سخنان خود بر فراهم نمودن ابزارهای لازم و اجرائی برای ارتقای سطح خدمات ، همدلی و بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان در موضوع زیارت عتبات تاکید داشت .

حجت الاسلام والمسلمین شجاع بر ایجاد تحول و بروز رسانی خدمات ، تکریم زائران و صیانت از حقوق ایشان تاکید نموده و از اعضای شرکت مرکزی خواستند تا طرح های پیشنهادی خود را در جهت بهبود وضعیت به حج و زیارت اعلام دارند تا بتوانیم در راستای این هم افزایی و تعامل و همکاری رضایت زائرین را که شایسته بهترین خدمات هستند به نتیجه مطلوب برسانیم .در این جلسه نظرات و پیشنهادات اعضاء در خصوص بخش های مختلف عملیاتی طرح نوین عتبات؛ ساختار شرکت مرکزی و شرکت هفت گنج ؛ ساختمان ها و وضعیت سهامداران مورد گفتگو تبادل نظر قرار گرفت.

razavi.haj.ir

پیام رسان های حج و زیارت خراسان رضوی بشرح ذیل می باشد:

🔹سروش:👇http://sapp.ir/hajrazavinews

🔹 گپ: 👇https://gap.im/hajrazavinews

🔹ایتا: 👇https://eitaa.com/hajrazavinews

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار