یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اولین جلسه حج تمتع 1403 در حج و زیارت استان برگزار گردید.

  • 05 اسفند 1402
  • 12:12
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 457 بازدید
  • Article Rating
اولین جلسه حج تمتع 1403 در حج و زیارت استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی اولین جلسه هماهنگی ثبت نام زائرین در کاروانهای حج 1403 با حضور مدیران کاروانهای حج استان صبح امروز شنبه 5 اسفندماه برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت و حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمری در حوزه های تخصصی مربوط به سازمان و بعثه توضیحات لازم را بیان و دستورالعمل های لازم را تشریح نمودند.

در ادامه این جلسه نیز آقای دکتر منیری معاون عالی وزیر ارشاد طی سخنانی ضمن معرفی حجت الاسلام والمسلمین شجاع از روحیات بالای ایشان برای خدمت و بروزرسانی فرآیندهای خدمتی در حوزه زیارت بر رفع مشکلات و تسهیل سازی در خدمت تاکید داشت.

لازم بذکر است آقای درگاهی معاون حج و زیارت ؛ آقای جباری مسئول حراست حج و زیارت ؛ آقای مهندس موسوی مسئول ثبت نام و اعزام و حجت الاسلام والمسلمین قاصری قائم مقام بعثه استان نیز موارد لازم را در خصوص ثبت نام حج1403 و حوزه های تخصصی توضیح دادند و همچنین آقای دکتر واحدی جو نماینده هیئت پزشکی نیز در خصوص انتخاب پزشکان و سایر موارد مرتبط توضیحات لازم را برای مدیران کاروانها ارائه داشت .

لازم بتوضیح است در پایان این جلسه انتخابات مدیران منتخب حج 1403 نیز صورت پذیرفت که آقایان :

رسول کریمی- محمد اخوان- سیدجواد خداپرست -حسین سپهری - صفر گندمی با رای مدیران بعنوان مدیران منتخب حج 1403 استان و انجام و پیگیری امور محوله انتخاب شدند.

razavi.haj.ir

پیام رسان های حج و زیارت خراسان رضوی بشرح ذیل می باشد:

🔹 سروش: 👇http://sapp.ir/hajrazavinews

🔹 گپ: 👇https://gap.im/hajrazavinews

🔹ایتا: 👇https://eitaa.com/hajrazavinews

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار