یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

تمدید فراخوان های حج تمتع 1403 تا پایان روز چهارشنبه 27 دیماه

تمدید فراخوان های حج تمتع 1403  تا پایان روز چهارشنبه 27 دیماه

کارگزاران  و عوامل محترم زیارتی

با سلام

به منظور ایجاد فرصت برابر برای کلیه متقاضیان واجد شرایط وعلاقمند خدمت به زائران حج تمتع سال 1403، فراخوان سِمت های مدیر، معاون و مأمور اجرایی کاروانها (طرح ارتقاء پلکانی و طرح تطبیق) و مجموعه های حج تمتع که پیش از این در سامانه جامع کارگزاران کارسازی گردیده بود، به منظور بازنگری و ملاحظه مجدد شرایط، توسط متقاضیان محترم و شرکت آن دسته از متقاضیانی که احیاناً فرصت ثبت نام در فراخوان برایشان فراهم نشده بود؛ تا پایان روز چهارشنبه مورخ 27‏/10‏/1402، مجدداً در سامانه جامع کارگزاران بارگذاری گردیده است.

آزمون ارتقای سمت های کارگزاری حج تمتع 1403، ان شاءالله در روز جمعه مورخ 06‏/11‏/1402 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

منابع آزمون به شرح ذیل تعیین و از قسمت جزوه های آموزشی برگزیده سامانه جامع کارگزاران و سامانه آموزش الکترونیکی کارگزاران در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

منابع عبارتند از:

‏- احکام و مناسک حج تمتع برای مأمور اجرایی سال اولی (منبع و صفحات، متعاقباً اعلام خواهد شد)

‏- کتابچه شرح عملیات کاروان (مدینه قبل) و مجموعه حج تمتع (ویراست چهارم)‏- اردیبهشت 1402‏

‏- جغرافیای عربستان

‏- قوانین و مقررات کاربردی و عملیاتی عربستان سعودی

‏- کتاب الحوارات 1 برای مامور اجرایی

‏- کتاب های الحوارات 2 و 4 برای مدیران و معاونین حج تمتع

  1. کلیه مدیران باسابقه کاروان حج، می بایست در صورت تمایل به اعزام بعنوان مدیر کاروان حج تمتع سال 1403، در فراخوان مربوطه شرکت و ضمن اعلام آمادگی، فرآیندهای مربوطه را طی نمایند.
  2. از آنجائیکه مدت اعتبار آزمون های طرح ارتقاء تا سه سال (سه سال حج انجام شده) می باشد؛ لذا آندسته از متقاضیانی که در سال های 1398 و 1399 در آزمون های مربوطه شرکت کرده و حائز شرایط بوده اند، می بایست در فراخوان مربوطه در سامانه جامع کارگزاران شرکت تا نسبت به بروز رسانی امتیازات مکتسبه اقدام لازم به عمل آید. لازم به ذکر است اعتبار آزمون های فوق الذکر صرفاً برای اعزام در سال 1403 معتبر بوده و در صورت عدم اعزام در سمت ارتقایی مد نظر، برای سنوات آتی می بایست مطابق ضوابط و شرایط جدید در فراخوان های مربوطه شرکت نمایند.

ضمن آنکه این دسته از متقاضیان، از تغییرات به عمل آمده در شرط های فراخوان های جدید معاف بوده و نیاز به شرکت در آزمون ارتقا نخواهند داشت و نمره آزمون گذشته، ملاک عمل خواهد بود.

  1. باتوجه به اینکه شرط کسب حداقل نمره قبولی در آزمون ارتقاء حذف شده است؛ لذا نمره آزمون یکی از شاخص های امتیاز بندی خواهد بود و متقاضیان پس از تکمیل فرآیند شرکت در فراخوان شامل آزمون، مصاحبه های تخصصی و .... و کسب حداقل 60% مجموع نمرات، در لیست قبول شدگان و انتخاب، منظور خواهند شد.
  2. از مدیران با سابقه در زمینه های مکالمه عربی، توانمندی و سلامت جسمانی و صلاحیت های حرفه ای و تخصصی از تاریخ 30‏/10‏/1402 به صورت حضوری مصاحبه به عمل آید.

اداره کل راهبری و نظارت بر امور کارگزاران حج و زیارت

 

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار