دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی از اعزام اولین گروه زائرین استان از ۲۹ آذرماه خبر داد.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی از اعزام اولین گروه زائرین استان از ۲۹ آذرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی همایش آموزشی ،توجیهی عمره مفرده عصر امروز سه شنبه ۲۱ آذرماه با حضور مدیران دفاتر زیارتی و کاربران رایانه استان برگزار گردید.

 جواد شاد مدیر حج و زیارت استان در این همایش اعلام داشت :هزینه سفر عمره در 10گروه قیمتی از 40 تا 44 میلیون تومان خواهد بود‌ و با همکاری نهادهای مختلف مقدمات تشرف زائران به عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه از پایان آذرماه صورت خواهد پذیرفت.

 جواد شاد با بیان اینکه اولویت‌های یک تا ۱۵۰ در مرحله نخست می‌توانند برای تشرف به عمره اقدام کنند، افزود: از چهارشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۱ صبح ثبت‌نام از متقاضیانی در سال ۱۳۸۷ نزد شعب بانک ملت و ملی ودیعه‌گذاری کردند و اولویت‌های یک تا ۱۵۰ هستند، میتوانند برای ثبت نام به دفاتر زیارتی و یا سامانه عمره (  omreh.haj.ir) مراجعه کنند و پیش ثبت نام کنند . مدیر حج و زیارت افزود: افراد دارای اولویت در روز پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح ثبت‌نام قطعی می‌کنند و گروه قیمتی و تاریخ اعزام و همچنین شرکت مجری را انتخاب و با حضور در شرکت زیارتی منتخب ادامه مراحل ثبت‌نام را انجام خواهند داد و ۴۸ساعت فرصت واریز هزینه سفر تعیین گردیده است که مدت زمان سفر ۱۰ روز شامل ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه است و ظرفیت کاروان‌های عمره ۹۰ تا ۱۶۷ نفره در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین قاصری قائم مقام بعثه مقام معظم رهبری نیز در این مراسم توضیحات لازم در خصوص نحوه انتخاب روحانیون کاروان های عمره و دستورالعمل برگزاری جلسات آموزشی را ارائه داشتند.

در بخش پایانی این همایش نیز فرآیند ثبت نام سیستمی زائرین در سامانه omrah.haj.ir برای کاربران دفاتر زیارتی توسط مهندس موسوی مسئول ثبت نام و اعزام حج و زیارت استان تشریح گردید .

razavi.haj.ir 

پیام رسان های حج و زیارت خراسان رضوی بشرح ذیل می باشد:

🔹 سروش: 👇http://sapp.ir/hajrazavinews

🔹 گپ:      👇https://gap.im/hajrazavinews

🔹ایتا:       👇https://eitaa.com/hajrazavinews

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار