دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

پیام به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی

  • 13 آبان 1402
  • 10:53
  • ساير
  • 0 دیدگاه
  • 53 بازدید
  • Article Rating
پیام به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی
روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت یوم الله 13آبان ماه روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی را منتشر کرد.

متن پیام روابط عمومی به مناسبت 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
سیزده آبان یادآور حماسه ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی است، روزی که غنچه های انقلاب اسلامی شکفته شد. طراوت و زیبایی یافت. روزی که استعمارگران را مأیوس ساخت و درسی به آنان آموخت که توان فراگرفتن آن را در هیچ مکتبی نداشتند و در حقیقت سیزده آبان روزی شد که مستکبران لرزه بر اندام خود احساس کردند؛ آری در آن روز جرقه ای زده شد که طولی نکشید که به شعله های سوزان مبدل گشت و خانه استکبار را ویران ساخت.
و چه دوراندیشانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای فرموده اند که «سیزده آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست.»
و اینک امسال در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد زوال هیمنه استکبار جهانی یعنی امریکای خونخوار و رژیم کودک کش صهیونیستی هستیم و نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای جهان این دست به خون آلوده مستکبران عیان شده است و دیگر بر کسی پوشیده نیست که استکبار جهانی در مقابل مستضعفین عالم شکست را پذیرا شده و رو به قهقرا می باشد.
نهالی که روز 13 آبان به دست نوجوانان و جوانان ایران اسلامی کاشته شد امروز ثمر داده است و تمامی دنیا مبارزه با استکبار را فریاد می زنند.
در حقیقت 13 آبان روز شروع سقوط استکبار بود و در چنین روزی شاهدیم که این هیمنه هم اکنون فروریخته و کاخ ستمگران زیرپای مردم آزاده عالم له خواهد شد.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار