شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

خدمت رسانی به حجاج در واحد امداد و راهنمایان در منا

خدمت رسانی به حجاج در واحد امداد و راهنمایان در منا
واحد راهنمایان یکی از پرکارترین واحدهای ستادی عملیات اجرایی حج در مناسک سه روزه رمی جمره در منا می باشد. به همین منظور ستاد عملیات اجرایی حج هر ساله به منظور خدمت رسانی بهتر و به موقع به زائران، توجه ویژه ای به این بخش دارد و بخش ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ در این بین آقای ابراهیم متولی حبیبی مدیر مجموعه مدینه المنازلی در مدینه منوره است که در مناسک مشاعر امسال واحد امداد و امور راهنمایی برای وی مجموعاً دو شیفت در عرفات و منا تعیین کرده بود. آنچه که ما را بر آن داشت تا این گزارش را تهیه نماییم و به نوعی قدردان زحمات وی باشیم حضور شبانه روزی، جهادگونه و بی تکلف وی به حاجیان عزیز کشورمان در سرزمین مقدس عرفات و بخصوص در منا می باشد.
طی دو روز گذشته که حاجیان عزیز کشورمان در سرزمین مقدس منا مشغول انجام مناسک حج خود هستند، هر زمان که برای تهیه خبر به این واحد مراجعه کردیم وی را دیدیم که با گشاده روی و خوشرویی در حال خدمت رسانی به زائران است. در حین انجام خدمت به زائر سر صحبت با وی را باز کردیم و از مدت حضورش در واحد امداد و راهنمایی سوال کردیم.
ابتدا با تبسم از دادن پاسخ امتناع نمود و عنوان نمود خدمت به زائر بیت الله الحرام زمان نمی شناسد هر چه داریم باید در این مسیر پرفضیلت و معنویت که از سوی امامان معصوم و پیشوایان دینی بسیار مورد تاکید قرار گرفته، در طبق اخلاص بگذاریم. نهایت امر مشخص شد در مدت 48 ساعت گذشته فقط 5 ساعت استراحت نموده است و مابقی را در حال خدمت به هموطنان عزیز در واحد راهنمایان بوده است. همانطور که در ابتدا اشاره شد نامبرده مدیر مجموعه مدینه المنازلی در مدینه منوره است که مدیریت خدمت رسانی به بیش از 500 نفر از حاجیان بیت الله الحرام و زائران حرم نبوی از اکثر استان های کشور را در مناسک حج سال جاری عهده دار است.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار