شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و رییس سازمان حج و زیارت ازبیمارستان صحرایی مرکز پزشکی حج و زیارت در عرفات بازدید کردند

نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و رییس سازمان حج و زیارت ازبیمارستان صحرایی مرکز پزشکی حج و زیارت در عرفات بازدید کردند
سرپرست زائران ایرانی بیت الله الحرام و رییس سازمان حج وزیارت روز سه شنبه از بیمارستان صحرایی و اورژانس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سرزمین عرفات بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دراین بازدید که آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز وی را همراهی می کرد در جریان مراجعات به این بیمارستان، آخرین اقدامات پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی که به زائران ارائه می شود ؛ قرار گرفت.
سرپرست حجاج ایرانی در این بازدید همچنین با بیماران بستری دراین مجموعه درمانی احوالپرسی کرد و سلامتی هرچه سریعتر آنان را از درگاه ایزد منان مسالت نمود.
دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت ضمن همراهی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دربازدید از بخش های مختلف این مجموعه، گزارشی از خدمات ارائه شده به حجاج بیان و ابراز امیدواری کرد که زائران با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از حضور طولانی مدت درخارج از چادرها ، خود را از خطر گرمازدگی مصون دارند.
دکترپیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز که دربخش اورژانس این مجموعه حضور داشت بر تلاش همه جانبه برای خدمت رسانی بیشتر به ضیوف الرحمن تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پس از شرکت در مراسم برائت از مشرکین همچنین به چادر زائران جانباز رفت و با آنها دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب به همراه رئیس سازمان حج و زیارت با جانبازان حاضر در مناسک حج تمتع امسال گفتگو کرد.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار