شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

خیلی مهم -پاسخ به سوالات متعدد دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره مفرده

خیلی مهم -پاسخ به سوالات متعدد دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره مفرده

با عنایت به برقراری روابط دیپلماسی بین ایران و عربستان و بازگشایی کنسولگری های این دو کشور باطلاع میرساند:

تا کنون هیچ فراخوانی برای ثبت نام زائرین سفر عمره مفرده از سوی سازمان حج و زیارت صورت نگرفته است و این موضوع منوط به آماده سازی زیر ساخت های لازم و کسب مجوزهای لازم از سوی نهادهای مربوط است .

لذا به محض آماده شدن شرایط لازم،  فراخوان سازمان حج و زیارت از متقاضیان محترم در سایت حج و زیارت و رسانه های رسمی کشور جهت انجام امور مربوط به ثبت نام انجام خواهد گرفت .

با عنایت به سوالات متعدد متقاضیان محترم در خصوص تهیه فیش عمره یادآور می گردد در حال حاضر بعلت خیل متقاضیان دارای فیش عمره در نوبت اعزام از سال های قبل و عدم اعزام زائر عمره از سال 1393 تا کنون ، هیچ برنامه ای برای ثبت نام ودیعه گذاری عمره جدید در بانک ها اعلام نگردیده است ؛ لذا متقاضیان خرید سند ودیعه گذاری عمره میتوانند با مراجعه به دفاتر زیارتی تحت پوشش حج و زیارت که اسامی ایشان در سامانه جامع کارگزاران حج و زیارت موجود است نسبت به تهیه فیش از دارندگان سند اقدام کنند.

لازم بذکر است دفاتر زیارتی حق هیچگونه دخالتی در قیمت گذاری  و خرید و فروش اسناد را ندارند و صرفا  پس از توافق خریدار و فروشند فرآیند لازم اداری انتقال سند را با دریافت حق الزحمه اعلام شده انجام خواهند داد.

 

مشاهده دفاتر زیارتی فعال تحت پوشش حج و زیارت در سامانه از طریق لینک ذیل 

kargozaran.haj.ir/OfficeRelated/SearchOfficePublic.aspx

مشاهده اولویت فیش عمره بانک ملت

haj.bankmellat.ir

مشاهده اولویت فیش عمره بانک ملی

omreh90.bmi.ir

 

 

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار