پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اولين پرواز زائرين حج سالجاری استان های خراسان رضوی و شمالی به سرزمین وحی صورت پذيرفت.

  • 13 خرداد 1402
  • 04:37
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 188 بازدید
  • Article Rating
اولين پرواز زائرين حج سالجاری استان های خراسان رضوی و شمالی به سرزمین وحی صورت پذيرفت.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی اولين گروه زائرين حج تمتع 1402 استان های خراسان رضوی و شمالی در ساعت ۴:۲۵ امروز شنبه 13 خردادماه با هواپيمايي ایران ایر از فرودگاه هاشمي نژاد مشهد به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

 گفتنی است اولين پرواز زائران استان با بدرقه مسئولین حج و زیارت ، بعثه مقام معظم رهبری و مسئولین فرودگاهي استان با 234 زائر انجام پذیرفت.

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگاران حاضر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اشاره داشت : در حج سالجاري علاوه بر 9845 زائر 66 کاروان حج خراسان رضوی، پرواز زائرين9 کاروان خراسان شمالی به ظرفیت 1297 زائر نيز با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه هاشمي نژاد مشهد انجام خواهد گرفت که در مجموع 11431 زائر و عوامل ستادی و پزشکی اعزامی از دو استان خراسان رضوی و شمالی در بازه زمانی 13 الی 25 خردادماه از فرودگاه مشهد به سرزمین وحی عزام خواهند گردید.

 وی افزود : در حج سالجاری 4010 زائر حج تمتع خراسان رضوی در قالب 26 کاروان مدینه قبل و 5835 زائر حج تمتع در قالب 40 کاروان مدینه اعزام خواهند گرديد.

لازم بذکر است نصب شعار های فرهنگی و آموزشی و نماد سازی کعبه ، بیان توصیه های دینی و روایتگری در سالن محل اعزام حجاج بیت الله الحرام نیز از برنامه های دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت استان بود که بدرقه اولین گروه زائرین اعزامی به حج ، شامل یک کاروان از خراسان رضوی و یک کاروان از خراسان شمالی با حضور مسئولین و در حال و هوای معنوی صورت پذیرفت.

razavi.haj.ir

پیام رسان های حج و زیارت خراسان رضوی بشرح ذیل می باشد:

🔹 سروش: 👇http://sapp.ir/hajrazavinews

🔹 گپ: 👇https://gap.im/hajrazavinews

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار