پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

ديدار عوامل اجرايي و روحانيون کاروانهاي حج 1402 با نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محبوب مشهد

  • 09 خرداد 1402
  • 14:22
  • ساير
  • 0 دیدگاه
  • 82 بازدید
  • Article Rating
ديدار عوامل اجرايي و روحانيون کاروانهاي حج 1402 با نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محبوب مشهد

همزمان با دهه کرامت و در آستانه عزیمت زائرین حج تمتع سالجاری ، عوامل اجرايي و روحانيون کارونهاي حج ۱۴۰۲ در دفتر امام جمعه محترم مشهد حضور يافته و نماز ظهر و عصر را با امامت ايشان بجاي آوردند و در ادامه از سخنان اين بزرگوار بهره مند شدند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد در سخنان خود انتخاب مدیران و خادمین با اخلاص را برای خدمتگزاری حجاج از برکات انقلاب اسلامی دانستند و این خدمت را عبادتی بزرگ برشمردند که مخصوص پیامبر اکرم(ص) بوده است و اولین زائرین برای انجام مناسک حج را پیامبر اسلام به سمت مکه بردند و الحمدالله در نظام جمهوری اسلامی خدمتگزاری به حجاج به یک عبادت تبدیل شده است که مهماندار زائرین خانه خدا بودن جزو بالاترین مقام هاست.

حضرت آیت الله علم الهدی خطاب به روحانیون کاروان نیز بر وظیفه خطیر یک مبلغ دینی اشاره داشت و افزود یک روحانی کاروان میبایست در انتهای سفر از خود سوال کند که بعنوان یک مبلغ چه اقدام موثری داشته و سهم او در خدمت به زائرین چقدر بوده است که حج یک سرمایه است که بی شک دنیا و آخرت افراد را تضمین خواهد کرد.

در این نشست صمیمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت حج و زیارت استان گزارشی از آخرین وضعیت حج سالجاری را بیان داشتند.لازم بذکر است در حج سالجاری ۹۸۴۵ زائر از استان در قالب ۶۶ کاروان از ۱۳ الی ۲۵ خرداد ماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد .

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار