شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه هیئت مدیره شرکت مرکزی با مدیر حج و زیارت خراسان رضوی

جلسه هیئت مدیره شرکت مرکزی با مدیر حج و زیارت خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی اولین ملاقات اعضای هیئت مدیره جدید شرکت مرکزی  با مدیریت  حج و زیارت استان جناب آقای شاد امروز دوشنبه یکم خردادماه 1402 در محل سالن کنفرانس حج و زیارت استان برگزار گردید.   

در ابتدای این جلسه آقای معین بعنوان رئیس هیئت مدیره گزارشی از اقدامات و تعیین اعضاء در تقسیم وظایف ارائه داشتند.

مدیر حج و زیارت استان در این جلسه  بر فراهم نمودن بستر سازی لازم جهت ارائه خدمات شایسته به زائرین و تسهیل سازی در خدمات تاکید داشتند و با اشاره به فعالیت شرکت مرکزی بعنوان شرکت مجری عتبات استانی از هیئت مدیره شرکت مرکزی خواستند تا با تلاش بیشتر در بخش اعزام زائرین به اعتاب مقدسه رسالت خود را نسبت به صیانت از حقوق زائرین به بهترین نحو انجام بدهند.

ایشان بر برنامه محوری شرکت مرکزی تاکید نمودند و خواستار زمینه سازی فعالیت بیشتر شرکت های زیارتی  در حوزه زیارتی و ورود شرکت مرکزی به موضوع ورود زائرین به مشهد مقدس و تعیین سرمایه سهامداران عضو شرکت مرکزی شدند.

جواد شاد در این جلسه از فعالیت شرکت مرکزی در بخش طرح نوین عتبات حمایت کرد و از تلاش هیئت مدیره قبلی در این موضوع نیز قدردانی کرد و اشاره کرد همه عزیزان میبایست با تلاش و نوآوری به شکوفایی و پویایی این شرکت کمک کنند.

در این راستا مدیر حج و زیارت استان اعلام داشتند شرکت مرکزی  برای موفقیت می بایست از تجربیات  و داشته های  مدیران و تمامی کارگزاران بهره مند شود؛ شرکت متعلق به شخص خاصی نیست و مسئولیت آن برعهده هیئت مدیره  است و همه باید در مسیر موفقیت و فعالیت های آن با کارشناسی دقیق مشارکت داشته باشند.

لازم بذکر است مجمع عادی سالیانه شرکت مرکزی در تاریخ 28 اردیبهشت ماه برگزار گردید.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار