پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اولين جلسه توجيهي مديران کاروانهاي حج ۱۴۰۲ خراسان رضوی برگزار گرديد.

  • 27 اسفند 1401
  • 12:02
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 404 بازدید
  • Article Rating
اولين جلسه توجيهي مديران کاروانهاي حج ۱۴۰۲ خراسان رضوی برگزار گرديد.

با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و اطلاع رسانی قبلی اولين جلسه توجیهی حج با حضور مديران کاروانهای استان ساعت ۱۰صبح امروز شنبه مورخ ۲۷ اسفند ماه در محل سالن اجتماعات حج وزيارت خراسان رضوي برگزار گرديد.

اين جلسه با تلاوت قران آغاز گرديدو در ابتدا مدیریت حج و زیارت استان ضمن تشریح دستورالعمل های سازمان بر رعایت کامل آن تاکید داشت.جواد شاد با اشاره به فرصت کم تا اعزام زائرین ،انتخاب بموقع عوامل ، پیگیری معاینات پزشکی ، برگزاری جلسات آموزشی و برنامه ریزی لازم از سوی مدیران را خواستار شدند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام دافعی و طهماسبی نمايندگان بعثه مقام معظم رهبري توضيحات لازم  در رابطه انتخاب روحانیون کاروان و نحوه برگزاری جلسات آموزشی را بيان نمودند.

دکتر واحدی جو نماینده هیئت پزشکی حج استان نیز در این جلسه دستورالعمل معاینات پزشکی زائرین را تشریح نموده و با توجه به میانگین بالای سنی زائرین حج آتی این موضوع را بسیار مهم بیان کرد.

 درپايان اين جلسه آقای محمد حسن جباری مسئول حراست حج و زیارت استان نیز توضیحات مرتبط با نکات امنیتی و حراستی سفر را یادآور شدند و به سوالات حاضرین پاسخگویی داشتند.

لازم بذکر است انتخاب مديران منتخب  کاروانهای حج ۱۴۰۲ نیز در این جلسه انجام گرفت و آقایان :

مهدی آقایی کبیر - حسین دارابی محبوب - حسین حسین پور- محمود سخنور و علیرضا دانشور

بعنوان مديران منتخب تعیین گردیدند تا امور مربوط به تهیه اقلام متحدالشکل و مورد نیاز زایرین را با رعایت صرفه و صلاح پیگیری و اقدام نمایند.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار