پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دستورالعمل فرآیند انجام نقل و انتقال قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع

دستورالعمل فرآیند انجام نقل و انتقال قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع

مدیرمحترم دفتر خدمات زیارتی

مدیرعامل محترم شرکت خدمات زیارتی

سلام علیکم

احتراماً، باتوجه به آخرین بررسی‌ها، مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده، بدینوسیله " دستورالعمل فرآیند انجام نقل و انتقال قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع "با در نظر گرفتن موارد زیر به پیوست ابلاغ می‌گردد.

  1. از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، نقل و انتقال تمامی قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع وفق ضوابط مندرج و ابلاغی خواهد بود و دستورالعمل های قبلی از درجه اعتبار ساقط می باشد .
  2. مراحل، فرآیند کلی و نحوه‌ی رسیدگی و انجام نقل و انتقال در دستورالعمل قید شده است و نمونه برگه‌های مربوطه به پیوست دستورالعمل ارسال می‌گردد.
  3. ضرورت دارد کارگزاران زیارتی نسبت به ثبت نسبت خویشاوندی متعاملین دقت و اهتمام لازم را داشته باشد و عواقب عدم اقدام این مهم به عهده کارگزار می باشد.
  4. کلیه مراحل مربوط به نقل و انتقال می‌بایست از طریق سامانه تشرف و برابر رویه در برگه‌هایی که پس از درج اطلاعات متقاضیان به صورت سیستمی اخذ می‌گردد، طی فرآیند گردد ، از اینرو مطلقاً ‌ فرم‌ها و برگه‌های دستی پذیرفته نیست و انتقال دهنده و گیرنده قبوض در هنگام امضای فرمهای مربوطه نسبت به مفاد دستوالعمل (به ویژه انتقال گیرندگان قبوض از محل انتقال دوم) به صورت شفاف توجیه شوند .
  5. با توجه به حساسیت موضوع، کاربران زیارتی در حفظ و نگهداری کلمه و رمز ورود به سامانه دقت لازم را معمول دارند ضمن اینکه از سوی دفتر طرح ، برنامه ، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان ترتیبی اتخاذ شده است که به صورت سیستمی ،کاربران سامانه نقل و انتقال ملزم به تغییر رمز به صورت دوره‌ای می باشند.
  6. لازم به ذکر است از سوی حج و زیارت استان ، به صورت مستمر بر حسن اجرای دستورالعمل ابلاغی، با دقت و حساسیت نظارت های دوره ایی انجام خواهد شد .

مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی 

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار