پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دستورالعمل معاینات ویژه مدیران فراخوان شده برای حج 1402

دستورالعمل معاینات ویژه مدیران فراخوان شده برای حج 1402

مدیران محترم فراخوان شده کاروان های حج تمتع 1402                   (لیست پیوست) 

سلام علیکم

با احترام ؛ جهت برنامه ریزی عملیات ثبت نام زائرین حج تمتع 1402 لازم است مدیران فراخوان شده (لیست پیوست ) طبق دستورالعمل ذیل نسبت به انجام معاینات اولیه مدیران و تکمیل فرم جدید بررسی صلاحیت در حراست اقدام نمایند . بدیهی عدم انجام به موقع معاینات و یا تکمیل فرم های حراست باعث حذف فرد و جایگزینی با نفر بعدی لیست ارسالی از تهران خواهد شد .

1- مدیران محترم لازم است به منظور انجام فرآیند بررسی صلاحیت حراست با در دست داشتن اصل شناسنامه و دو قطعه عکس 3*4 جدید از تاریخ 01/10/1401 لغایت 10/10/1401 به واحد حراست حج و زیارت استان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تعرفه جدید حراست اقدام نمایند . لازم به ذکر است چنانچه تغییراتی در مدرک تحصیلی و مشخصات شناسنامه ای یا ایثارگری و ... وجود داشته ، اصل و کپی مدرک مورد نظر را نیز همراه داشته باشند.

2- انجام آزمایشات مشروحه ذیل و دریافت جواب آن درآزمایشگاههای محل سکونت فردحداکثرتا روز قبل از معاینه. آزمایشات مورد نیاز : CBC ‏- FBS ‏- CR ‏- U‏/A ‏- TG ‏- CHOL-

3-مراجعه به درمانگاه شهید چمران مشهد به همراه کارت شناسایی (ملی) ، تکمیل فرم ضمیمه ، دو قطعه عکس و جواب آزمایشات اعلامی بند دو . (در صورت داشتن آزمایشهای انجام شده تا سه ماه قبل مورد تائید و قابل ارائه می باشد) . در صورت داشتن بیماری مزمن وبیماری خاص سوابق مربوط به آن بیماری را همراه داشته باشید .

آدرس درمانگاه شهید چمران :

بلوار معلم – بین معلم 22 و 24 – روبروی پمپ بنزین زمان مراجعه جهت انجام معاینات: دوشنبه 5 دیماه ، پنجشنبه 8 دیماه و جمعه 9 دیماه 1401– از ساعت 7 الی 13

4- قبل از مراجعه فرمهای مربوطه و فرم سوابق بیماری را از سایت دریافت نمایید و پس از پرنمودن مشخصات و سوابق بیماری به هنگام مراجعه همراه داشته باشید .

5- با توجه به اینکه تعداد مدیران حج فراخوان شده امسال بسیار بیشتر از سهمیه اعزام استان می باشد لذا قطعا تعداد قابل توجهی از مدیران فراخوان شده امسال امکان تشرف نخواهند داشت . لذا موکداً اعلام می گردد لیست اعلام شده و انجام معاینات تضمین کننده حکم مدیریت کاروان حج 1402 نمی باشد و صدور احکام بر اساس تعداد و ظرفیت کاروان های تخصیصی خواهد بود .

تذکر مهم : معاینات اصلی و تخصصی عوامل کاروان ها بعد از صدور احکام مدیران و مشخص شدن پزشکان معاین کاروانها بر اساس دستورالعمل هیئت پزشکی حج انجام خواهد شد و در صورت عدم تائید سلامت هر یک از مدیران قطعاً با حذف مدیر یا عوامل ، فرد جایگزین معرفی خواهد شد. 

مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار