پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

حضور مدیر حج و زیارت استان در اولین گردهمایی بعد از سفر حجاج کاروان 19138مشهد

حضور مدیر حج و زیارت استان در اولین گردهمایی بعد از سفر حجاج کاروان 19138مشهد
جواد شاد اعلام داشت:این سنت حسنه در تعدادی از کاروانهای حج استان صورت گرفته که امید است سایر مدیران محترم کاروانهای حج استان نیز در خصوص برگزاری این جلسات و محافل معنوی برنامه ریزی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی اولین گردهمایی حجاج کاروان ۱۹۱۳۸ مشهد مقدس سه شنبه شب ۱۲ مهرماه در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) با حضور مدیر حج و زیارت  استان برگزار گردید.

جواد شاد در گفتگویی صمیمانه با حجاج کاروان ۱۹۱۳۸ مشهد از اقدام مدیر کاروان آقای رسول کریمی و عوامل اجرایی کاروان ایشان در برگزاری این جلسه  قدردانی نمود و افزود :  الحمدالله این سنت حسنه در تعدادی از کاروانهای حج استان صورت گرفته که امید است سایر مدیران محترم کاروانهای حج استان نیز در خصوص برگزاری این جلسات و محافل معنوی برنامه ریزی داشته باشند که برگزاری این مجالس خیر و برکات عظیمی را باعث خواهد گردید و یادآوری خاطرات خوب سفر حج بر روحیه زائرین تاثیرات مثبتی دارد که با توجه به شرایط جامعه میبایست مورد اهتمام خادمین و زائرین باشد و شایسته است تداوم همراهی همسفران در سفرهای زیارتی اعتاب مقدسه عراق و سوریه نیز در دستور کار قرار گیرد.

 مدیر حج و زیارت استان در این جلسه ضمن بیان شرایط حج سال‌جاری و کمبودها و محدودیت های زمانی ، حج را فرصتی مغتنم برای زائرین جهت کسب معنویات و قرب الهی و موهبتی عظیم برای خدمت به زائرین از سوی خادمین حجاج دانست که با عنایت رب البیت به میهمانان خانه اش و نگاه ویژه اهل بیت علیهم السلام کامل می گردد و بی‌شک خداوند خود زمینه میزبانی از میهمانان را فراهم میکند تا خادمین ضیوف الرحمن بتوانند در سایه این عنایت خاصه خدمت رسانی شایسته ای را به زائران ارائه نمایند. 

یاد آور می گردد در این جلسه مسئول حراست و روابط عمومی حج و زیارت استان نیز حضور داشتند که در بخش دیگر این جلسه از مدیر و عوامل اجرایی کاروان تقدیر بعمل آمد و در ادامه نیز مستند روایت عاشقی ( شامل فیلم و تصاویر معنوی و ماندگار حجاج کاروان ) که از سوی شورای فرهنگی کاروان با استاندارد های لازم تهیه و تنظیم گردیده بود برای حاضرین پخش گردید .

لازم بذکر است در پایان این مراسم حاضرین ضمن بهره مندی از مراسم عزاداری شب شهادت امام حسن عسکری (ع) به صرف شام پذیرایی شدند.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار