پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی بر ثبت نام همه متقاضیان سفر اربعین در سامانه سماح تاکید داشت.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی بر ثبت نام همه متقاضیان سفر اربعین در سامانه سماح تاکید داشت.

به گزارش روابط عمومی  حج وزیارت خراسان رضوی ؛ جواد شاد در گفتگو با خبرنگار حج رضوی نیوز به تمامی متقاضیانی که در پیش ثبت نام اربعین شرکت کرده اند، تاکید داشت که حتما تا پیش از سفر نام نویسی قطعی را انجام دهند.

وی افزود: تا امروز یکشنبه 6 شهریورماه 208330 متقاضی سفر به اربعین حسینی در استان خراسان رضوی در سامانه سماح ثبت نام داشتند که از این تعداد 147862 زائر مربوط به مشهد مقدس می باشد.

مدیر حج و زیارت استان اشاره داشت با توجه به لزوم ثبت نام قطعی در سامانه سماح یادآور گردید متقاضیان می توانند با ورود به سامانه و بخش پیگیری و ویرایش ،. بعد از واریز مبلغ بیمه زایران اربعین ، نام نویسی خود را نهایی کنند و با خیال آسوده به این سفر مبادرت نمایند.
جواد شاد با بیان اینکه سایت سماح در حال حاضر برای متقاضیان سفر اربعین باز است افزود: متقاضیان سفر اربعین حسینی باید در سامانه سماح ثبت نام کرده و روند نام نویسی و پرداخت مبلغ بیمه را انجام دهند و در پایان کارت شناسایی ویژه زائرین اربعین را چاپ و در طول سفر همراه داشته باشند.

لازم بذکر است در عملیات اربعین مسئولیت کمیته ثبت نام و اعزام بر عهده حج و زیارت است که موضوع ساماندهی ثبت نام و ارائه  آمار در این حوزه را جهت  خدمات مناسب کمیته های مختلف عهده دار است.
 

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار