شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با مدیرحج وزیارت استان

  • 20 فروردین 1401
  • 12:34
  • ساير
  • 0 دیدگاه
  • 133 بازدید
  • Article Rating
دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با مدیرحج وزیارت استان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی ، صبح امروز شنبه 20 فروردین ماه رضا سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد استان باتفاق معاونین با حضور در حج و زیارت استان با جواد شاد مدیر حج و زیارت استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در این دیدار ضمن قدردانی از  مشارکت های قبلی کارگزاران و خادمین حوزه حج وزیارت در موضوعات امداد رسانی به نیازمندان، طرح های کمک معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان را در راستای کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد مطرح نموده و مشارکت جامعه زیارتی استان برای این موضوع را خواستار شدند.

سلم آبادی  اظهار کرد: در جهت ارائه خدمات شایسته به  نیازمندان ، مشارکت خیران و همراهی نهادهای دولتی بسیار موثر  است و تحقق رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره) و نهادهای حمایتی بر این مهم استوار است.

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی نیز ضمن خوش آمد گویی به مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و همراهان ایشان اعلام داشتند، حج و زیارت استان با استفاده از پتانسیل خیرین حوزه کارگزاری و زائرین در راستای کمک به اقشار نیازمند همواره پیش قدم بوده است و با برگزاری پویش های مومنانه ثابت ماهیانه و مقطعی بر اساس ضرورت با کمیته امداد استان همکاری داشته است و با لطف خداوند این مهم بصورت مشترک با کمیته امداد استان برنامه ریزی و پیگیری خواهد گردید.

در پایان این جلسه آقای سلم آبادی بر تداوم برنامه های حج و زیارت در موضوع خدمت رسانی به محرومین بصورت هماهنگ تاکید نموده و اعلام داشتند کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آمادگی دارد تا بصورت مشترک در تهیه بسته ای کمک معیشتی با حج و زیارت برای اقشار کم درآمد جامعه اقدامات لازم را داشته باشند.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار