شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اعلام زمان مصاحبه معاونین آموزشی عتبات عالیات

اعلام زمان مصاحبه معاونین آموزشی عتبات عالیات

متقاضیان محترم ثبت نامی در فراخوان معاون آموزشی عتبات عالیات عراق

سلام علیکم

احتراماً  ضمن حلول ماه پر فضیلت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان باستحضار می رساند:

طبق دستورالعمل سازمان و برنامه ریزی استانی ، بدینوسیله جدول زمانبندی مراجعه حضور متقاضیان محترم جهت مصاحبه طرح مذکور اعلام میگردد.

 لذا با عنایت به محدودیتهای موجود در این ماه عزیز و به جهت اجرای هر چه روان تر مراحل مصاحبه ، رعایت موارد ذیل الذکر از سوی متقاضیان مورد انتظار می باشد .

مصاحبه مذکور در بازه زمانی روز یکشنبه مورخ 21‏‏/1‏‏/1401 الی روز پنجشنبه مورخ 25‏‏/01‏‏/1401 در محل ساختمان اداری مدیریت حج و زیارت استان واقع در مشهد‏‏- بین میدان تختی و صاحب الزمان(عج)‏‏- نبش صاحب الزمان(عج) 12 به شکل حضوری برگزار میگردد. لذا خواهشمند است با عنایت به شیوع ویروس منحوس کرونا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران کوشا باشید.

  1. جهت تسهیل در امر مصاحبه متقاضیان در گروه های تعیین شده می بایست حتماً در همان روز و ساعت مندرج در فراخوان در محل حج و زیارت استان حضور بهم رسانند.
  2. منابع مصاحبه شامل احکام عمومی و روانخوانی قرآن ، جغرافیای کشور عراق، روانشناسی و اطلاعات عمومی میباشد.
  3. مدارک مورد نیاز : الف‏- اخذ و تکمیل فرم های مصاحبه (5 برگ) به همراه برگه تعهدنامه (در ابعاد A4) از سایت razavi.haj.ir و الصاق یک عکس 4*3 بر روی هر یک از فرمها    ب‏- یک عدد پوشه که نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره تماس و ردیف وی در لیست متقاضیان بر روی آن درج شده باشد .     ج‏- کارت شناسایی ملی     
  4. هر یک از متقاضیان می بایست پوشه تکمیل شده مدارک خود را در تاریخ و ساعت تعیین شده به همراه کارت شناسایی ملی به دبیر تیم مصاحبه تحویل نمایند.
  5. حضور شخص تا پایان انجام 4 مرحله مصاحبه ضروری است لذا با توجه به احتمال طولانی شدن زمان مصاحبه متقاضیان پیش بینی لازم برای این موضوع را داشته باشند
  6. با عنایت به برنامه زمانبندی اعلام شده و محدودیت زمانی چنانچه هر یک از متقاضیان در روز و زمان اعلام شده در دفتر حج و زیارت استان جهت مصاحبه حاضر نباشند، مدیریت حج و زیارت استان هیچگونه تعهدی به منظور برگزاری مجدد مصاحبه برای ایشان نخواهد داشت و عدم حضور به منزله انصراف متقاضی تلقی خواهد شد .
  7. آندسته از متقاضیانی که علیرغم دریافت کد رهگیری اسم ایشان در لیست موجود نمیباشد جهت رفع مشکل با شماره تلفن 37248585 واحد پذیرش و اعزام این مدیریت تماس حاصل فرمایند.

مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار